Grateful mom Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Jeg er førstegangs og lurer på hvilken stelleveske jeg skal kjøpe... De er vel stort sett like inni kanskje, med stelleunderlag og den pakka. Men hvis jeg har tenkt å bruke maks ca 5-600 kr på den, hva bør jeg velge? Ønsker meg en fin en, som ikke er for mye plast og glans. Vogna er mørk brun.. Noen som har erfaring med å kjøpe slikt ekstrautstyr i Sverige og evt kan anbefale noe? Andre ting? Takker for tilbakemeldinger!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg ville satset på en som ikke er for stiv og som kan åpnes litt i front også, ikke bare ovenfra. Har selv kjøpt flere stellevesker uten å bli fornøyd. Hadde en babybjørn i sånn beautybag variant. Den var skikkelig teit. Dårlig plass. Men var stilig da. Så kjøpte jeg en OTH. Den er ganske så stiv og jeg kan ikke åpnes annet enn på toppen. Nå har jeg funnet min stelleveske. Det er en Little Company veske. Veldig fin og praktisk. Den er kjøpt på Barnas Hus, men de har den også på Rudo eller på nettet. Den vil jeg anbefale.
Grateful mom Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Å takk for svar! Jeg har nemlig tenkt på den fra Babybjörn, men har ikke kjøpt noe enda. En god stund igjen. Men vi skal til Sverige snart, så tenkte å sjekke ut litt først. Men da blir det nok ikke den da. Sjekket ut Little Company og de så ikke aller verst ut heller, så kanskje jeg skal satse på en sånn? Har sett på en SkipHop Dash Canvas, den var skikkelig fin, men litt i dyreste laget (800 kr) så tror nok jeg dropper den uansett...
Kakebakesøte Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Mitt beste råd er først og fremst¨å se etter en stelleveske som du fint kan åpne opp og romstere i med én hånd. Hender både titt og tett at du holder babyen samtidig som du må ha noe i stellevesken. Jeg hadde også en babybjørn stelleveske og den er superfin den, men praktisk er den ikke. Fungerte ikke for meg hvertfall. Kom over en myk stelleveske fra babydan, DEN er jeg veldig glad i. Er borrelås som låser veska og den er enkel og åpne. Jeg foretrekker også at det er litt lommer i vesken så man kan sortere litt hit og dit. Lykke til med valget.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg så på en stelleveske der liggeunderlaget var veggene på stellevska liksom, det må jo være utrolig upraktisk for da må man jo ta ut alt innholdet for å bruke underlaget.. Ellers har jeg hatt den harde baby-bjørn'en også - veldig liten! Lommer og god plass er et must syntes jeg!
Niem og Patrick Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Skip Hop Dash fra www.kiwi-kid.com, den har separat stellematte:) rommer mye, jeg er hvertfall fornøyd Kostet meg litt over 400, og de sender som gave, så det ble null toll
Grateful mom Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Denne var ikke dum. Skal sjekke ut den! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå