Trollmora Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hæls Havmain fra meg Klæm fra ei som faktisk har et snev a heimlængsel )
♥Snulder Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 God tur ja!!! Ikke vet jeg hvor du skal, for jeg har ikke lest innlegg på ett par dager!!! Men jeg antar du skal spre sang og glede rundt deg;=)
Karomamma Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk! Nå tester jeg noe nytt, dibbing på mobilen i bandbussen. Dette blir kult! Ja snulder, er på musikktur i Nordland. Bra service i bussen, brie, selleri, skinke og øl!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Fy fader du ordner deg Karomamma!!!! Det er kult å dibbe i bussen og drikke øl samtidig!!!!!!!! Det skulle vi jammen gjort oftere:-))) Jeg var jo og kjørte mye buss i Italia, jeg drakk vin, men glemte å dibbe da:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg sto faktisk foran 30 damer på tur og lærte dem en sang også sånn utpå natten.............fy flate det hadde jeg fortrengt du:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå