storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 er prøvere.fått antibiotika-Klacid. Dette ståri felleskatalogen ; Overgang i placenta: Data fra et begrenset antall gravide som har brukt klaritromycin indikerer en mulig økt risiko for abort. Det er ikke tilgjengelig andre relevante epidemiologiske data. Dyrestudier viser reproduksjonstoksiske effekter (misdannelser og abort), som indikerer en mulig risiko for humane fostre. Jeg er ikke gravid som jeg vet om,er 5 dager til IKM Nytter ikke å prøve å ringe heller.Og virker jo litt hysterisk da kanskje.ettersom jeg ikke vet om jeg er eller ei.
storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2008 men er det normalt å få antibiotika for luftveisinfeksjon da? Er vel mange som ikke får det?Og ettersom strept.er borte kan jeg jo egentlig bare ta apocillin et par dager til.til jeg får testet?Æsj kan jo ikke ta de nye når det er en risiko der.prøvd i 8mnd så.Kommer ikke igjennom på tlf der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå