rytme Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg er 7 fullgåtte uker i dag, og har ennå ikke egentlig hatt noen plager. men i natt var jeg skikkelig kvalm og hadde til tider vondt i magen. det føltes litt som jeg var sulten, men jeg hade spist skikkelig hele dagen før og en god kvelds ikke lenge før eg lå meg så det syns eg var veldig rart. tanken på mat gjorde meg egentlig bare mer kvalm. det var ikke så kult. men jeg lurer på om det er vanlig a det gjør vondt i magen også? på en måte som mensensmerter....?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg får også ofte kvalme om kvelden/natta, men jeg er ikke så flink til å spise regelmessig da. Hjelper ofte å ta litt å spise før jeg legger meg. Jeg ammer også så kroppen trenger nok en del næring Ja menssmerter her og innimellom, vært stille noen dager og så på'n igjen nå. Livmora som strekker seg sikkert
Miss Misantrop Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg var heller ikke inneforstaatt med at det gjorde direkte vondt til tider aa vaere gravis. De sier det er normalt...
Irmalill Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har også hatt noen våken netter på grunn av kvalme, og har funnet ut at det som hjelper meg er å spise et lite måltid før jeg legger meg. Et knekkebrød eller to, og jeg sover godt hele natten. Spiser jeg mye eller ingenting ligger liggere jeg å vrir meg hele natten..
rytme Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 ah ja skjønner.. mine spisevaner har blitt annerledes de siste to dagene. før har ejg spist fire ganger om dager og da spiser jeg godt. frokost, lunsj, middag og kvelds. nå greier jeg ikke spise så mye som jeg pleide men da blir ejg sulten igjen etter bare to timer og så spiser ejg litt og så er alt bare rot.. nå har jeg spist tre skiver til kvelds og legger meg nok straks. kjennes ut som om maten er i halsen fortsatt :S håper det går bedre i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå