Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiskeboller (fra plastbeholder ; mye mye bedre) i hvit/karry saus med poteter, gulrøtter og broccoli. Dessert: Blåbærgelè med vaniljesaus. mmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svenske kjøttboller(gilde sine) med poteter, brun saus og gulrot/kålrot oppskåret i små terninger(kokt altså). Rødbeter, agurk og tyttebær.

Skrevet

Ildfast form med Cream Fresh, kyllingfille og et glass med pestos over....servert med salat og ris...nam,nam

Skrevet

Blomkål&Brokkoli-suppe med hvitløksbaguetter ved siden av..

Skrevet

Middagen vår idag inntas på Ikeas Restaurant. Fikk noen gavekort på gratis middag der før jul etter at jeg klaget på Returavdelingen- så de får nytes nå mens det bare er meg og sambo. Blir vel gjerne kjøttboller da, de er jammi :)

Skrevet

Stekte kjøttpølser i hvit saus, poteter og gulrøtter.. mmm:)

Skrevet

Lapskaus med flatbrød etter ønske fra minstejenta som har skidag i dag.

Skrevet

Stekte krydderpølser, potetmos og grønsaker.... Enkelt men godt....

Skrevet

kyllingfilet og pasta med urtesaus, gulrot, løk og mais

Skrevet

Spagetti og kjøttdeig m/tomatsaus (basilikum og hvitløk) med grønnsaker til.

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Grønnsakswok med nudler :-)

Skrevet

Er alene i dag, så da blir det noe enkelt. Kylling og kalkun grill i lompe. Enkelt, men ikke å veldig sunt gitt...

Skrevet

fikk sinnsykt lyst på semulegrynsgrøt plutselig:o)

Skrevet

Nå fikk jeg også lyst på semulegrøt!! MÅ ha til kvelds da!

Middag blir stekte karbonader, stekt løk med råstekte poteter og grønsaker.

Skrevet

King Size salat,hehe:) Salat med ALT i : salat, mais, agurk, gullerot, løk, paprika, skinke, kylling, egg, pasta, ost. Servert med hjemmelaget dressing og hvitløksbagguetter. SNADDER!

Skrevet

Har ikke fått slik lyst på noe før i svangerskapet..... annet enn softis her om dagen da.... lol... kanksje en dilla på gang? Håper ikke semulegrøt blir min ting.. det kan jo ikke bare hentes på kjøkkenet liksom. Må jo lage det også..hihi

Skrevet

Kanskje det er en fordel...at du får en dilla som du ikke bare kan hente på kjøkkenet:) Tar jo tross alt 15 min å lage grøten(?) og da gidder man gjerne ikke...., med mindre en har mann som står og rører da:))

Gutta her i huset elsker den grøten så vi bare må ha det i kveld, er jo sååågodt!!

I går fikk jeg bare så lyst på en forrett de har på fridays, skal dit i mårra, big mama MÅ ha mat!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...