Gå til innhold

den onde spøken fortsetter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere husker kanskje mitt noe fortvilte innlegg her om dagen ang. sykdom i heimen og tom varmtvannstank? (http://www.dinbaby.com/forum/thread/136682332) Vel, det stoppet liksom ikke der... tirsdagskveld røyk ene sikringsskapet vårt. Vi var tom for ved, så onsdag våkna vi til iskaldt hus. Midt på natta dreit minsta seg ut (diaré hun også) og jeg og mannen min sto og skifta dritbleie på feberunge med lommelyktbelysning. Jeg våkna i tillegg igår med en syk hodepine og tette bilhuler, men mamma passa minsta så jeg kom meg på jobb (måtte på et møte blant annet). Men minstas feber ble bare høyere utover dagen, og jeg måte spørre en av de andre foreldrene om å følge eldsta hjem fra barnehagen... og ha skjer inatt tror dere? Min tur til å få magesjau. Jada. Satt på do med bøtta foran meg i 1 1/2 time, og idag har jeg og minsta sittet i sofaen med vondt i hele kroppen og spydd i kors. Nå sover hun litt, og det er bra for nå springer jeg på do hvert femte minutt... Hvordan i hels*** jeg skal få henta eldsta i barnehagen idag er et mysterium....

Oppmuntring, takk? værsåsnill? Noe som kan få meg til å le igjen? sitter og griner her nå, er så sliten :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars dere!! Er forferdelig når ungene er syke, og spesielt hvis du er syk selv :-/

Skrevet

Åh, kjære deg, det der hørtes jo helt forferdelig ut:( Har ikke lest innlegget ditt fra tidligere, og har ikke tid heller, skal på jobb snart:/.

Men ingen som kan hente for deg da? Du kan jo ikke dra ut og hente i bhg i dag, med lille som er syk og deg... Er mannen på seljakt eller, ehmmm, ingen mulighet for at han kan hente?

Masse god bedringsstøv fra meg!!!!!!

Skrevet

haha, han er ikke på seljakt akkruat idag nei :D Han er på jobb, og de er bare to der idag, så hvis han stikker for å hente unge må de stenge butikken.

Skrevet

Stakkars dere!

Håper dere har brukt opp "uhellskvoten" for i år!

Skrevet

Det var kanskje litt dumt da, men bra han ikke er på jakt, da;)

Skrevet

han drivern å og maser om villreinjakt til høsten... men foreløpig får han nøye seg med sel, rådyr, rev, hare, rype, and og gås.

Skrevet

Håper ikke du spyr på Bodil, da... og må du hente ungen får du låne bleie og håpe det beste, og trøste deg med at skikkelig sprettbleierompe er bedre enn ingenting! God bedring!

Skrevet

hehe, sprettrumpe har jeg - svær er den også. Men vet du, på mirakuløst vis så løste den ene knipa seg! Pappa'n min ble ferdig tidligere på jobb enn antatt idag, så om vær- og føreforhold ikke stikker kjepper i hjulene våre nå, så er han her med eldsta før halv fem :D

Skrevet

Huff..

God bedring til alle mann.. En trøst er jo at "etter regnet kommer solen frem igjen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...