Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt en maj teil. Lurere litt på:

 

Reimene som går over mine skuldre, krysses på min rygg, tvistes på hennes rygg og knytes bak min rygg. Men: Føler at hennes rygg blir presset og bøyd på en måte, hun har jo hodet litt ut fra mitt bryst for å se seg rundt. Hvordan gjør dere dette?

 

Hvordan gjør dere dette? Andre som føler at det presser veldig mot hennes rygg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke svare deg, men vurderer å kjøpe en selv. Er du fornøyd med den sånn ellers? Lett å knyte og sette babyen oppi? Jeg har kjøpt en ringslynge, men den tror jeg at jeg kommer til å levere tilbake for den var vrien synes jeg...

Skrevet

Prøv å flytte twistingen litt lenger ned, omtrent på rumpa hennes istedet for ryggen.

Eventuelt kan du prøve å bare krysse uten å twiste. På de aller minste er ikke twistingen så viktig, det er viktigere for større barn som gjerne makker seg mer.

 

Jeg har sydd flere Mei Tai og er veldig fornøyd med dem.

 

Slynger krever litt mer øvelse, og ikke alle som klarer å bli venn med dem i starten.

 

Et annet alternativ er sjal, elastisk for de minste, og vevd for de litt større. Det er også et bæretøy som krever litt øvelse, men når man får dreisen på det er det helt fantastisk å bruke.

 

Lykke til :)

 

Trenger du mer hjelp, eller lurer på andre ting, så kan du lese på tettinntil.no.

 

 

Skrevet

Ja jeg er fornøyd med den sånn ellers. Må vel innrømme at jeg ikke har brukt den veldig mye da, pga denne tvisten på hennes rygg.... Men tulla vår sovner ganske raskt når hun sitter i den :)

Ang knyting: så er det ikke noe problem. Kan se avansert ut på nettet (tettintill.no), men det får en raskt inn i hendene !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...