Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg holder nå på å montere stellebordet (modell 527, Basson.dk) og har sikkert strevd i to timer. Stelleplaten, den fastmonterte, med selen, treffer understellet feil, for langt ut. Håper noen har montert dette stellebordet og vet hva jeg evt. gjør feil. Jeg har prøvd å legge deg på "begge sider", men den treffer altså veldig feil/skjevt. Jeg ser ikke at jeg kan gjøre noe særlig feil akkurat der ettersom det er fastmontert i øverste del av beina??? Eller? Bruksanvisningen har såklart ikke bilde eller utfyllende forklaring heller. Dessuten sitter en av skruen helt fast i et av rørene til kurven under og det er et lite hull i plasten som er mellom skråbeina. Så jeg er irritert..., maks fødeklar og har svært vondt i ryggen.or ikke det nytter å ringe butikken da de som jobber der er veldig unge og ikke virker ha god kjennskap til produktene. Håper noen her kan svare meg! På forhånd takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå