Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Vi skal bestille Emmaljunga Mondial med diverse utstyr. Har funnet informasjon om det aller meste på nettet, men når det gjelder farger på allroundposen finner vi "ingenting"... I katalogen er det avbildet 4 stk., og det opplyses at posen finnes i ikke mindre enn 26 farger. De fire som er avbildet er i mine øyne svart og -blå, -lyseblå, -rosa og -rød. Men når jeg prøvde å bestille svart og rød pose fikk jeg tilbakemelding om at det ikke finnes en svart og rød pose... Det er visstnok en som heter zinnober red, som er oransje og ikke rød. Jeg må sjekke dette opp og gi tilbakemelding... Er det noen som vet om en oversikt over hvilke farger som finnes, eventuelt en side med bilder av litt flere poser enn de fire som er i katalogen? Har prøvd å søke litt på nettet, og har selvfølgelig sjekket ut emmaljunga.se uten resultat.
frupingu Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hva mener du med allroundpose da?? Hvis du mener regntrekk så er min grå.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 hei. jeg har kjøpt emmaljunga edge duo og med allroundpose, den er io samme farge som vogna (grey/appel) så trur det finnes til de fleste fargene til vogna, men veit deseverre ikke om noe side det står på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå