mamma love Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei, vi vurderer å kjøpe denne vognen. Noen som har erfaring med denne og hva måtte dere gi for den? Takk for svar:)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ta en tur inn på www.vogndilla.no, der er det mange med erfaring. Ellers har det vært endel tråder om den på barnevogndebatten også! Kjempefin vogn, vurderer den vi også..
mamma love Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 ..ja kjæresten min snakket om at det var en ferarri av en vogn.Hehe! jeg har ikke hørt så mye om den men han hadde lest det. Så her på sidene deres at de har jo sinnsykt mye kulr farger! Alle velger svarte vogner for tiden hadde vært gøy med en sprek orangefarget eller rød vogn! Tror kanskje det lønner seg å kjøpe den i sverige..eller på nett kanskje?
mamma love Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 ..lang ventetid på slike vogner kanskje?
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Veldig mange som kjøper den på babyjungle.nl, er ikke noe å spare på å kjøpe den i sverige tror jeg.. De som selges bruke går visst veldig fort men det ligger en splitter ny en ute på finn nå, den er sand/svart. Selv sitter jeg litt på gjerde da jeg strengt tatt ikke trenger ny vogn til babyen, bare har lyst på.. Men kjenner jeg meg selv rett blir det nok en bugaboo til sommeren Syntes den er utrolig lekker i brunt jeg da..
mamma love Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 brunt er fint:) Så at man kan velge mellom flere kombinasjoner.To farger f.eks er jo litt sprekt. Brun og rosa eller brun og blå er jo veeeldig fint! Spørs hva dere venter.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Vi venter gutt tror jeg da, liker veldig godt den i brun/blå jeg men mannen min mener sand/brunt så vi får se, kan hende han vinner på fagen iden jeg får lov å bestemme vogn :-)
mamma love Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Her vil samboeren min ha sort bunn og orange topp så jeg tenker også jeg skal la han få viljen sin. Litt gøy når de engasjerer seg litt:) Synes den sandfargede virket litt blass,men for all del vogner er jo knallfin så hoder vil snu seg uansett;) hehe
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Har sett sand fargen i butikken, den var fin den altså :-) Men kommer jeg over en ok brukt en er jeg ikke så kresen på fargen, siden vi strengt tatt ikke trenger vognen mener jeg.. Tror jeg da...
*LilleTroll + spira Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Det er veldig få brukte Buggiser å få kjøpt.. tolker det som at de fleste er fornøyde med vognen sin Vi har og sett på den... og er vel mer eller mindre overbevist. Er litt negativt at den er så lav, men tror fordelene oppveier det. Elsker det vendbare håndtaket - og mange skryter av vogna. Liten, nett og lett
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Kjøpes på babytrader.nl på nettet. sa feil istad.. Sorry.. Er ikke så mange brukte ute å går nei, så de fleste er nok fornøyd.. eg syntes det er litt negativt at sprtsvogndelen er litt liten, men som du sier tror jeg også fordelen veier opp for ulempene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå