Gå til innhold

Hvordan er et astma anfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke symptom?

hvordan reagerer barnet osv..

-vil vite mer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir jo selvsagt tung i pusten, det verste er å puste ut. Det er best å sitte oppreist og noe foroverbøyd, synes jeg. Vår sønn ble slapp og orket ikke sitte oppreist i bilen, den tiden det tok å kjøre til legekontoret. Når det har vært som værst har jeg ikke greid å bruke inhalatoren min, og har vært til legen og fått forstøver. Det samme med sønnen vår, har vært på legevakta 2-3 ganger og fått forstøver han. For meg var det kun helt i starten at jeg måtte til legevakta, pga graviditet.

Hmmm, gutten vår har ikke hatt skikkelig anfall på lenge, jeg har det fra tid til annen. Har lest at man kan sammelikne det med å puste gjennom ett sugerør, så du kan jo prøve det...

Lite informativt fra meg, men det er mine erfaringer.

Skrevet

takk!

kjekt å høre frå virkeligheten og ikke bare lese på lommelegen liksom..

flere??

:)

Skrevet

hos dere med barn under 1 år da?

Skrevet

Minsta har astmasymptomer, puser veldig fort og grunt når hun er plaga, slik at hun har kasta opp maten og had problemer med søvna. Trolig utløst av virus og trigges av virus, hun er 9mnd og får ventoline 3-4 ganger om dagen, Morgen-midt på dagen og til kvelden ( en skjelden gang på natt hvs hun er tungpustet). og Flutide morgen og kveld som forebyggende.

Skrevet

ja, det er slik mini har det ogso :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...