Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å blø litt.. frisk, lyserosa blod på papiret når jeg tørker meg =( noen som har noen positive erfaringer med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyserosa vil si at det er utblandet bold?

Kan bare være et blodkar som har sprukket, men om det blir større blødning så bør du kontakte lege.

Jeg hadde bittelitt blod da jeg var gravid med nr 1, det var kun en gang når jeg tørka meg og det gikk bra :)

Skrevet

håper det bare er det.. skal til legen i morra uansett, så skal insistere på skikkelig sjekk.. er litt blod hver gang jeg har vært på do i dag, men d kommer liksom ikke noe i trusa... skikkelig nervøs nå =(

Skrevet

Jag har det også slik om dagen.. har ikke vært hos legen, men fikk beskjed om å ikke bekymre meg for mye enda. Så lenge det er så lite som du beskriver, så er det mest sannsynlig ufarlig.. men du er jo heldig som skal til legen i morgen :)

Skrevet

jeh hadde noe lignende, men var litt mer utbladet med utfloden, og veldig moderat, har litt hver mandag.. samme dag som jeg alltid får mensen på.. var på ul og hjeret banket som bare det..og gynekolgen mente det bare var litt skjøre slimhinner der..

Skrevet

Kom akkurat fra ultralyd nå, etter at det kom blod i do mandag og tirsdag morgen. Mer enn bare når jeg tørka meg.

Har vært kjempenervøs, men vi så et lite hjerte slå!!!!

Er rundt 6 uker på vei.

Dette er mitt 5 barn (og 6.svangerskap), og jeg har hatt små blødninger under alle....

Det går nok bra!

Skrevet

håper det bare blir slikt for meg å.. skal heldigvis til legen i morra, skal kreve og få ul.. er 6+3 så skal vel klare å se noe hos meg å da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...