Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 hvorfor kjøpe brudekjoke?? det er vel ikke akkurat slik at man kommer til å bruke den flere ganger enn en?? jeg forstår ikke vitsen med å kjøpe:P kom med for og imot her, er litt nysgjerring på temaet:)
lilla jag Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 jeg har kjøpt fordi jeg ikke fant noen kjole til leie som jeg var ordentelig fornøyd med.titta på nettet etter kjole,og fant drømmekjolen.til samme pris som det koster å leie.så da er det jo bare å slå til å kjøpe.men hadde det lønnet seg å leie,så hadde jeg nok gjort det.en ting til og.er at jeg liker følelsen av at kjolen er MIN,liksom,hvis du skjønner.
snartmammatil7 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Nå er det faktisk sånn at her i Bergen har de aller fleste som leier ut kjoler sluttet med det. Så utvalget av leiekjoler er heller labert. Og markedet er mye mer presset enn det var. Før tok man gjerne 5-10 000 for en leiekjole. Folk bruker ikke det idag, da de får en ny kjole til samme prisen. Og ikke alle vil selge kjolen etterpå. Noen sparer den til barna sine, og noen får laget dåpskjole av den. Det er selvsagt et sjangsespill å spare den til banra, men sjelden har jeg sett slike stjerner i øynene på bruder, som på dem som skal gifte seg i mors eller bestemors brudekjole. Jeg hadde synes det var veldig spesielt selv
Vannmann35 Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 De tar rundt 7000 kr for å leie ut en kjole her i Oslo, og utvalget er veldig dårlig - da lønner det seg ikke. Bedre å kjøpe en for 14000 da, og selge den for 7000 - da går det opp i opp.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 jeg vil kjöpe! mest fordi jeg er så liten at jeg vet av erfaring at alt må syes og fikses på og jeg vil at det skal väre perfekt. Jeg vet hvilken kjole jeg vil ha og da ser jeg ikke vitsen i å ta en som jeg synes er ok bare fordi jeg skal leie og ikke kjöpe....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var også i tvil om å kjøpe eller leie. Jeg kjøpte en helt enkel kjole på salg, men har ikke klart å solgt den enda. Den har ligget på FINN ganske lenge. Om jeg ikke får den riktige prisen skal jeg sy den om til en selskapskjole. så finner du en fin kjole til utleie anbefaler jeg det, slik at man slipper prakket med å selge etterpå, om man ikke vil beholde den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå