Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har fått enda et utbrudd, har aldri hatt det før i nov i fjor. Det er så inmari vondt og selvfølgelig smittsomt Kommer jeg til å få det med jevne mellomrom i graviditeten? Sist var i forbindelse med mens og dete r vel ikke uvanlig.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Gå til lege og få en reseptbelagt krem som heter Zovriax.. Vidunderkrem :oD
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja jeg har fått respet, men for sent å bruke nå fordi det har sprukket allerede. Kan man bruke den når man er gravid?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Kan brukes i små mengder =) Men som regel, når du merker at noe skjer på leppa, litt sånn, brennende følelse er det som regel herpes som kommer, sa smører du på littegrann, så er det faktisk borte Jeg har brukt det under svangerskapet Kan prøve å smøre på litt nå, og når du legger deg, smører du på et godt lag med tannkrem, så skal du nok se at alt er veldig veldig mye bedre i morgen Hilsen en som er VELDIG plaget med herpes på leppa ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå