Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Har hatt konstante mensmurringer i rygg, mage, hofter og lår nå siden i natt. Nå strammer magen seg ca hvert 5 min. Det blir numment nedover lårene og korsryggen. Føles som en ballong blåser seg opp inni livmoren og presser på. Hoftene er verst! kVALM! Vet jeg har 3 cm åpning fra før, men har ikke sett propp eller vann....... Sinemor
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Høres ut som om du er igang... Ring føden, du, det er ikke alltid proppen eller vannet dukker opp så du merker det.
knærten71 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 ja jeg ville også ringt føden og er du nært kan du ta en ctg og måle dem
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 ringer ihvertfall sambo som er på jobb. Prøve å pakke litt. Selve strammningen av magen er ikke vondt...er bare i lårene og hoftene.....bedre med en sjekk for mye. Sinemor
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Dette er helt klart rier. Gratulerer... hold oss oppdatert da. Hilsen Venter nr 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå