nøffemamma Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Sov så utrolig godt inatt.Nesten tolv timer... deilig. Dessuten har jeg ingenting jeg MÅ gjøre idag. Var hos legen igår, og alt var tipp topp og gikk etter planen som hun sa:o) og så fikk jeg endelig riktig skattekort etter mye om og men........Er bare kjempeglad og tilfreds, og gleder meg til tulla vår skal komme i løpet av den neste mnd...I tillegg skal jeg prøve en kylling og spinatpai oppskrift til middag idag- får vann i munnen bare av å tenke på det:o) Noen andre som har en god dag? Koselig å dele gode tanker også!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Yepp. Jeg har også en sånn dag, mest fordi jeg kun behøver å tenke på meg selv, ingen levering eller henting av gutter i barnehagen, ingen store greier jeg må gjøre. Digg! Kan du ikke legge ut den pai-oppskriften? Hørtes jo så deilig ut!!!
nøffemamma Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Kylling pai med spinat: Paibunn: 150 g smør 200g hvetemel 2 ss vann Fyll: 4 kyllingfileter i biter 1 løk 200g frisk spinat 5 egg 3 dl melk 1 ts salt 1/2 ts pepper 10 svarte oliven 100 g revet gulost el mozarella mmmmmmmm deilig!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har også en god dag i dag..... ) sovet godt har jeg også ) Det er storm her i dag, så det er sikkelig innevær... Så i dag skal jeg begynne å vaske på babyrommet... må jo begynne en plass ) Sambo skal begynne å pusse og beise lekegrinna i dag, så det blir spennans å se åssen den blir ) Her skal jeg lage lasagne til middag, så er det middag til i morgen også... ) Ha en goe dag jenter )
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 den skal jeg lage! hvor lenge skal den stekes og hvor mange grader? steker du kyllingen først?
nøffemamma Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Du forsteker bunnen først i 15 min. Stek kylling m finhakket løk og surr i spinaten til slutt... Bland sammen egg og melk, salt og pepper. Fyll opp med kylling og grønnsaker, hell over melk-egg, revet ost på toppen. Stek så i 25 min. ovn på 200 grader. bon appetit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå