Gå til innhold

Stress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26 og har hatt et flott svangerskap så langt. Vært i kjempeform, trener 3 ganger i uka, full jobb og full fres hjemme med oppussing av bad og barnerom...Men i det siste kjenner jeg at jeg ikke har samme energien som før. Jeg blir rett og slett sliten, og får ofte høy puls uten at jeg anstrenger meg fysisk. Blir kjempematt og slapp en periode, men det går over. Det er faktisk værst når jeg sitter i ro..Føler aldsri ubehag når jeg går eller trener. Hva kommer denne urolige og høye puslen av? Blodtrykk har vært helt fint på alle undersøkelser hittil, skal til jordmor neste uke og måle igjen, så får vi se om det har blitt noen endringer....Føler meg helt pest jeg...noen andre i samme situasjon? Noen som har noen gode råd? Må vel begynne å ta det mer med ro, men det er ikke lett da, når man jobber 100 % og alt skal liksom gå i samme tempo som før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Graviditet er ingen sykdom. MEN..den gjør noe med kroppen din, og det kommer du nok ikke unna. F.eks øker blodmengden i kroppen, slik at hjertet jobber hardere hele døgnet - uansett hva du gjør av aktiviteter.

Jeg tror at hvis du stikker finger'n litt i jorda og roer ned litt har du gode muligheter for et fortsatt flott svangerskap, og det er til din OG babyens fordel, så jeg mener du må tenke hardt på å ta det mer med ro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...