Shabby Cheap Chic Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en potte snart og begynne med snuppa..
Mamma Mirabell Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hmm. setter de på potta kanskje?? :) hihi
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Åjaaaaaaa, hehe.. Men gjør man det feks hver gang etter de har spist eller?? Trenger noen tips her folkens..
Mamma Mirabell Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 hadde begynt på morgenen og kvelden i alle fall. og når de blir skiftet på
minnimommo Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Min snart to åring går jo faktisk på do, men det er ren tilfeldighet, jeg ser han vil bæsje, han sliter litt med treg mage, så han trykker litt, jeg spør om han vil på do, siser som oftest nei, men vi gjør det nå alikevel, og han bæsjer på do... Satser på at han da etterhvert finner ut av det selv, siden han bare er to år, har vi det ikke travelt tenker jeg... Men om du ikke ser det på barnet at nå er det tid for do, så vet jeg faktisk ikke!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Morgen og kveld og når man selv skal på do, har fungert greit her i hvertfall :-) MYE ros når det blir tissa eller bæsje i potta selvsagt!
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 ja mye ros må til... takk for tips må få kjøpt ei poyye til helga og begynne å prøve litt.. Håper hun tar etter meg hehe, for jeg var tørr da jeg var 1,5 år..
LivetErEnLek Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Snulla mi sitter på potte hver morgen og hver kveld når vi steller. Er ikke alltid, men som regel så tisser hun da, bæsjer aldri. Hun er i barnhagen på dagene og der har de ikke begynt å tenke på det enda, heller ikke nødvendig enda, hun er 18 mnd, så vi tar ting litt med ro foreløbig. Det lureste er nok bare å introdusere potta og bruke denne i samme situasjoner hver dag til hun/han skjønner hva den er til og hvordan det fungere .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå