Gå til innhold

Dere som spiser mye sukker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye og hva er det dere har spist da?

Jeg bare lurer på hva dere synes er mye...

Man skal jo ikke spise så mye av det =0( .....jeg vet det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går spiste jeg TRE kroneis på styrten og TRE kopper med sjokoladekaffe med en brun sukkerbit i hver. I tilegg ble det noen knekkebrød med nugatti.

Da hadde jeg dårlig samvittighet for den lille da...

Så i dag ble det ultrasunn frokost: Axa frokostblanding med melk, med 100 % frisk og fruktig blåbærsyltetøy i ...

Skrevet

Jeg spiser alt for mye sukker.

Spiser gjerne 150 gr. sjokolade + et par kjeks på en dag, og slik har det vært mange uker nå. Fram til uke 20 var jeg mye flinkere, spiste lite sjokolade ol.

Jeg spiser sunt i tilllegg, men føler at jeg er litt dårlig mor nå ja.

Heldigvis er alle urinprøver ol. greie.

Jeg var akkurat lik i forrige svangerskap også.

Skrevet

Sjokolade (nå går det i ett Gullbrød om dagen)- forrett før lunch ;o) pluss dessert. (iskrem, pudding etc)

Skrevet

oi.. jeg som synest jeg spiste mye sukker..

jeg må ha no søtt hver dag, men prøver å gå over til disse "energi"barene som på en måte er slankekost (alpen light og belvita.. evt. trigger..), jeg spiser en eller to av dem iløpet av dagen, og de stagger det verste søtsuget..

men skal innrømme det blir litt kjeks og noe chips..

prøver å holde meg unna snop, har faktisk ikke spist sjokolade på flere dager.. (utenom en eller to tvist forresten..)..

spiser noe frosne bær (jordbær, bringebær..)

ellers stagger faktisk juice også søtsuget hos meg, og drikker brus bare i helgene (prøver ihvertfall, men er søren meg ikke lett når man er avhengig av koffein og bare MÅ ha et glass tabxtra..)

spiser også mye frukt og grønt..

Skrevet

Jeg spiser veldig sundt, men har jeg lyst noe søtt så spiser jeg det.

Igår spiste jeg fire kvikklunsj...Kunne jo ikke la den åpnepakken ligge der,helt alene.

Ellers spiser jeg en krembanan, sånn en fra nidar, hver dag.

Drikker masse kakao på jobb, og har begynt å drikke brus, noe jeg aldri har gjort.

Men jeg spiser ikke chips eller noe i den duren, så det er vell sukkeret som er mitt problem.

Er i uke 37 og har lagt på meg 8kg.

Skrevet

Jeg bakte en KJEMPE god brownie igår............og idag, etter en dag i kjøleskap så er der den bare heeelt himmelsk god =0)

Nam, nam.............

Men det er jo MASSE sukker i den da....Huff!

Det er vanskelig o bare ta en liten bit da den er så god.

Skrevet

Jeg er et sjokolademonsterog det kan gå en 200g på 1-2 dager(MEN IKKE HVER DAG!!) ,sammen med litt is kansje.Spiser ikke så himla sunt at det gjør noe,blir lite frukt og grønt på en dag.

Men jeg drikker endel melk og spiser sunn frokost(havregrøt hver dag) og tar tran.

Har lagt på meg 1 kg,og nå er det bare 32 dager igjen!!!

HURRA!

men så hadde jeg endel kilo på kroppen for mye da jeg ble gravid så...det er bare fint!

Skrevet

Tja, jeg har i utgangspunktet hatt et sundt kosthold de siste årene hvor jeg sjelden spiser godis. Vi kjøper sjelden inn godteri i helgene etc, ikke fordi det er usunt, men fordi vi ikke tenker på at det finnes der.

Kosten har vært mye frokostbklandinger, biola, knekkebrød etc, på grunn av tidligere mageproblemer.

I svangerskapet har jeg gått mer over til brød med smør og gulost daglig

Et par ts sukker i mine daglige tekopper osv.

Sjokolade kjøper jeg når jeg får lyst på det, kanskje en eller to i uka. En stratos bar eller noe annet.

Ellers har det nesten daglig også blitt en eller to kopper kakao med masse sukker i:) MMMM! Det stagger søtbehovet mitt og jeg handler inn mer og mer melk nå, for jeg er nødt til å ha mulighet til å koke meg en kopp kakao på kvelden:) JUM JUM!

Uke 40 og har gått opp 13,5 kg.

Dere er ikke dårlige mødre selv om man greier å få ned tre kroneis på en kveld:) Synes dere skal kose dere med det! Ingen fare!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...