Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i går, og de satte meg tilbake 9 dager i svangerskapet :-( , så i steden for 18+5 var jeg "bare" 17+1..

Jeg som synes hver dag er en milepel, må nå gå de 9 siste milepelene på nytt.

Det er jo bare en bagatell, men søren, altså!!

Jeg er så utålmodig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har det på samme måten her :) Jeg var 18+4 iflg mens.term, men plutselig var jeg bare 17+3 iflg ul... Er litt irriterende ja, plutselig er man 1-2 uker kortere på vei enn man trodde... De dagene virker uendelig lange på slutten, trooo meg!!

Men du? Da er du jo satt tilbake 11 dager da?

Skrevet

Ja, det blir det jo... Enda verre!!

Neida, jeg skal nok overleve, men er ikke utstyrt med noen overdose tålmodighet...ikke på dette og ikke på mye annet heller:-)

Skrevet

Hehe... Har ikke all verdens av tålmodighet jeg heller, men hva kan man gjøre liksom..? :) Må jo bare vente...

Skrevet

Been there, done that!

KJipt!

Skrevet

akurat det samme skjedde med meg..ble skikkeli skuffa...nå er jeg skikkeli rastløs og det virker så håpløst lenge igjen...teller hver dag som går men hver dag er så utroli lang...menmen den som venter på noe godt venter aldrig forjeves;)

Skrevet

..og jeg som skal ha planlagt keisersnitt. Vi har jo lagt opp ferie for mannen min og ungene hans og alt etter det vi trodde vi visste med 100%sikkerhet :) Nå må vi gå en runde til med jobb og ekser og det hele... Men det ordner seg!

Skrevet

Jeg vet! Frustrerende, men likevel; Hvis alt annet var bra, så er det jo ikke SÅ farlig.

Skrevet

Vår termin ble også flyttet ganske mye. Men det skjønner jeg ikke - for vi VET når det må ha skjedd. Ingen andre muligheter, liksom... Rare greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...