Gå til innhold

Pyridoksin på vei :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snille sambo som skal på apoteket å kjøpe pyridoksin til meg før han kommer hjem fra jobb :)

Så får vi se om syklusen blir "normal", og att vi kan prøve for fullt igjen i slutten av april :)

 

Sitter å ser på Jordmødrene på nett-tv, og gråter såm bare det..

Utrolig att det går ann å være sååå "bansjuk" i en alder av 18 og et halvt, at man planlegger prøving...

Men alle sier de blir ikke så overrasket om vi blir gravide snart, for de vet jeg er "bansjuk" og veeeldig gla i unger...

Folk sier jeg er flink med unger også, det er jo morsomt å høre når man jobber i en barnehage :)

 

Gleder meg til smertene under fødselen, til å være matfat i mange mnd, til bleieskift, til gulping, til de blir "klåfingrede" og vil ta på alt, til å lære dem å snakke, gå, spise selv, telle, skrive, lese, regne matte, til å kjøre barna hit og dit på både fotball, dans, osv osv, til å må være husmor på heltid.. Jeg gleder meg til alt, jeg :D

 

Men er man glad i barn, så er vel ikke det så utenkelig?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om 2-3 dager komme mensen tilbake hos deg=) stol på meg:P ikke berre eg som har sakt de.

Skrevet

Det håper jeg :D

10 og en halv uke siden siste mens, så :)

Men våknet i natt med DEN menssmerta.. Våkna!! Har jeg aldri gjort før..

Skikkelige smerter!!

Et lite spm??? Kan man slå sunt noe i bekkene under en bilkræsj?

Kræsja på julaften, go har ikke hatt mensen siden.. Kan jeg ha slått sunt noe? Eller... Før har syklusen vært "normal.."

Var hos legen, han kjente på magen og sa jeg bare hadde forslått meg..

 

Nesten så jeg vil sjekke mer.. Har vært plaget med litt smerter siden kræsjen... =/

Får se om pyridoksin virker på meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...