*Drømmer Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Snille sambo som skal på apoteket å kjøpe pyridoksin til meg før han kommer hjem fra jobb Så får vi se om syklusen blir "normal", og att vi kan prøve for fullt igjen i slutten av april Sitter å ser på Jordmødrene på nett-tv, og gråter såm bare det.. Utrolig att det går ann å være sååå "bansjuk" i en alder av 18 og et halvt, at man planlegger prøving... Men alle sier de blir ikke så overrasket om vi blir gravide snart, for de vet jeg er "bansjuk" og veeeldig gla i unger... Folk sier jeg er flink med unger også, det er jo morsomt å høre når man jobber i en barnehage Gleder meg til smertene under fødselen, til å være matfat i mange mnd, til bleieskift, til gulping, til de blir "klåfingrede" og vil ta på alt, til å lære dem å snakke, gå, spise selv, telle, skrive, lese, regne matte, til å kjøre barna hit og dit på både fotball, dans, osv osv, til å må være husmor på heltid.. Jeg gleder meg til alt, jeg Men er man glad i barn, så er vel ikke det så utenkelig?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 om 2-3 dager komme mensen tilbake hos deg=) stol på meg:P ikke berre eg som har sakt de.
*Drømmer Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Det håper jeg 10 og en halv uke siden siste mens, så Men våknet i natt med DEN menssmerta.. Våkna!! Har jeg aldri gjort før.. Skikkelige smerter!! Et lite spm??? Kan man slå sunt noe i bekkene under en bilkræsj? Kræsja på julaften, go har ikke hatt mensen siden.. Kan jeg ha slått sunt noe? Eller... Før har syklusen vært "normal.." Var hos legen, han kjente på magen og sa jeg bare hadde forslått meg.. Nesten så jeg vil sjekke mer.. Har vært plaget med litt smerter siden kræsjen... =/ Får se om pyridoksin virker på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå