Dozer Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 var hos legen i dag for kontroll...og nå trodde de kanskje at jeg kunne ha HELLP...uten at det sa meg så mye. Drev å ordna og styra med sykehuset, med de ville visst ikke legge meg inn, skulle heller få en time neste uke. Men nå ble jeg så usikker selv etter å ha googlet litt å funnet ut hva det er. Hvis de hadde mistanke om det, burde de ikke sjekket meg litt mer enn å ta blodprøver og måle blodtrykket mitt? Men jeg har kommet til den konklusjonen nå at kroppen min ikke liker å være gravid, så her blir det ingen fler etter denne.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Trodde kansje du hadde HELLP, hadde krevd sjekk da, og fått høre hvordan BT og slikt var, kan ikke gå en uke å vente, uten å vite så mye.. Syns du skal ta det på alvor jeg, og kreve en sjekk for deg og babyen din sin del..
Dozer Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 blodtrykket mitt var bra det...hun målte det når jeg var der, men de prøvene tar det jo sikkert litt tid å få svar på! Men hvor ringer jeg egentlig da?+ Sykehuset ville jo ikke ha meg inn der nå!
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hva med føden da, bare ring å si det du fikk høre av legen, og at du ikke fikk så mye informasjon som du ønsket, og er bekymret. Svigerinna mi fikk dette og ble innlagt hun, derfor jeg synes det er så merkelig..Ikke for å skremme deg altså, men syns d er så dumt av legen å si at du kansje har det for så å sende deg undrende hjem..Da må han heller forklare ting, og hva du skal gjøre om det dukker opp symptomer..synes jeg da..
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Vill ringt legen igjen og sagt at jeg var litt forvirret jeg.. + at du har sjekket litt på nettet og gjerne vil ha litt mer info om hva de mistenker.. Da beroliger de deg sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå