Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Gutten min på 9,5 mnd bare gråter og sutrer om dagen og får ikke sove på dagtid ennå han er trøtt. Han klarer ikke leke på golvet, sitte på fanget. Konstant urolig og utilfreds. Han har fått 3 tenner, ikke flere i sikte som jeg kjenner, men smører på litt dentinox før han skal sove. Han spiser bra, sover godt om natta og er ellers i fin form. Blir helt fortvila jeg, ingenting nytter og jeg ser at han ikke har det bra. Noen som har opplevd det samme?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hmmm, har han vært sånn lenge? Sovner ikke i vogna hvis du triller ham heller? Så lenge han får nok mat, så skulle han jo være tilfreds med det. Kanskje for lite søvn? Evnt annen problematikk? Kan jo høre med helsesøster om dette vedvarer, dere skal vel på 10 mnd kontroll. Evnt ta kontakt føre... Ikke så lett å si hva det kan være! Håper det kommer seg snart!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svar. Denne perioden har vart i snart en uke nå. Han har siden fødsel vært veldig urolig (pga Kiss). Derfor blir jeg så fortvila, for han har hele tiden vært veldig vanskelig å lese; om han er trøtt, sulten, vondt etc. Han sliter med endel med magen og. Skal på helsestasjonen etterpå. Har en veldig forståelsesfull helsesøster, men ho er vel like rådløs som meg... Ikke lett dette her, håper jo at han snart skal bli tilfreds og ha det bra. Tør liksom ikke håpe lenger, blir bare så skuffa når disse dagene kommer.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Ja det skjønner jeg godt! Må være en fortvilende situasjon å være i! En blir så frustrert når de små ikke har det bra. Får håpe du snart svar på hva det kan være... Lykke til videre!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Har han begynt å krabbe enda? For hvis det ikke er smerte eller sykdom (det bør jo utelukkes), så kan det være at han er frustrert over at han ikke kommer seg noen vei selv om han så gjerne vil. Sønnen min var sånn i flere uker før han fikk til å krabbe, men nå som han klarer å krabbe over alt er han mye mindre survete for det er så mye spennende å oppdage. Må også legge til at sønnen min av en eller annen grunn plutselig nesten har sluttet å sove på dagen, han er 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Nei, han krabber ikke, men han åler seg fort fremover. Han reiser seg også opp på knærne. Han er sikkert litt frustrert pga dette, men syns det er litt merkelig at han skal gråte så mye om dagen. Han gråter sikkert 3-4 timer i løpet av dagen. Samme hva jeg finner på med han, så er det kun bra i 5-10 min. Han sovner heller ikke vogn eller bil, men sånn har det vært hele tiden. Han har litt problemer med å knekke krabbekoden, da han sliter litt med den ene siden ennå. Han har vanligvis sovet 2 lurer på max 30 min, men disse dagene har han sovet max 20 min hvis jeg har vært heldig eller han vel og merke... Hvor mye sover din?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Nå har vi akkurat spist lunsj. Og så var det morsmelktilegg på flaske. Stakkar han er så trøtt at øya detter igjen med flaska i munn. Men ikke snakk om at han skal sove når han blir lagt slik han pleier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå