JPG2011 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hvis jeg skal ha tak i noen så ringer jeg en gang. Er det helt krise av noe slag, så ringer man flere ganger eller? Sykdom, dødsfall etc. Har en venninne som ikke gir seg når hun skal ha tak i meg for å SKRAVLE. Hun VET at jeg har 12 dager igjen til termin. Sannsynligheten for at jeg sover litt på dagen er der. Nå har hun ringt meg 3 ganger på mob, og 2 ganger på hustlf. Dette har hun gjort i flere år. Bare for å skravle. Jeg orker ikke skravle akkurat nå, derfor tar jeg den ikke.
Mille** Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Trekk ut kontakten på hustlf og slå mobilen på lydløs, problem løst. ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 har selv hatt en sånn..ikke nå lenger siden jeg tror hun har skjønt tegninga.. men det er sinnsykt irriterende,holdt på å klikke når det stod på som verst. ikke ta tlf,dra utav kontakten.. eller si det rett ut til henne.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 hehe..har vi samme venninne? ;-) Kjenner til det der...jeg la henne i egen gruppe på mobilen og satte alle samtaler fra henne direkte over på svarern når jeg ville ha fred..hun kan ringe opptil 4-5 ganger om dagen når hun er hjemme fra jobben og kjeder seg...sukk..
*Vetlis* Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Si at dersom du ikke tar den er det fordi du er opptatt eller at du sover. Å at du klarer å ringe opp igjen, når det passer :-) Sånne mennesker får jeg fnatt av å..... Svigers, ringer på døra 5 ganger før hu gir seg. Å jeg gidder ikke åpne, fordi jeg hviler eller dusjer. Hallo, jeg hørte deg første gangen liksom, men jeg gidder ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hu kan prestere å kikke inn vinduet, eller bare gå rett inn også! Jeg blir like sur hver gang.
Mamma Mirabell Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 skru av tlf da eller si i fra til henne. Hvordan kan hun vite at det irriterer deg vist du ikke sier noe?? Kast bort energien på noe annet i steden....
JPG2011 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har hintet frampå. Sagt at av og til så orker jeg ikke å snakke så da tar jeg ikke tlf. Er det noe akutt av noe slag da så send meg en meld. Hvis jeg tar tlf for å si at jeg må ringe henne opp igjen så blir hun snurt.
Mamma Mirabell Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 som sagt, da hadde jeg skrudd av tlf og kastet bort energien på noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå