Gå til innhold

Vennepar med barn i Drammensområdet?


jentemamma

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som ønsker å bli kjent med oss? Vi er relativt nyinnflyttet, har en liten jente på 6 måneder og vil veldig gjerne bli kjent med andre par med barn! Synes det er litt vrient å bli bedre kjent med andre da de fleste er så veldig travle og etablerte... Vi er en aktiv liten familie, men savner gode venner i nærmiljøet til å finne på ting med. Dette kan være hverdagslige ting som gå tur, spise middag eller la barna være sammen! Noen som er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei papaya13!

 

Vi vil gjerne bli kjent med dere! :)

Jeg er fra Drammens området, og både mannen min og jeg jobber i Drammen. For tiden bor vi i Horten, men om to år flytter vi tilbake til Drammen! Jippi! :)

Grunnen til at vi bor i Horten nå er at vi må bo her til hans datter er ferdig med skolen her..

Siden det er noen år siden jeg bodde i Drammen,- og folk har flyttet litt på seg, hadde det vært hyggelig å "bli kjent med noen der" igjen! :)

 

Vi har en liten gutt på 6 mnd ( mitt første barn ). Jeg har mamma-permisjon fram til august.

Vi er ofte i Drammen,- både for å besøke min familie som bor der, og sånn ellers på fritiden ( kino, kafe, shopping...)

 

Hvis du/dere har lyst til å ta en trilletur eller noe en dag,- så kan du jo sende en mail til postkassa mi her ?

 

Hadde vært hyggelig å møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...