Gå til innhold

Da har mann og barn forlatt meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktignok bare for fire dager. Men det føles GRUSOMT. Bare en time siden jeg sendte de til flyet. Savner de så sinnsykt mye allerede. Det er så tomt her:( Huff, hvordan skal nå dette gå.

Det er foresten første gang jeg er borte fra lille baby:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det er alltid like ille!

Jeg tok frem kameraet og så på video av elias da vi var borte fra han første gangen.....ellers så har man jo tlf=)

var så koselig å få snakke med elias i tlf og bare høre gurglingen hans....

Skrevet

Da er det på tide ;0)

Skrevet

Det er alltid like fælt! Men når du kommer over det første savnet så er det faktisk ganske deilig :)

Hvor gammel er de da?

Skrevet

Greit - siden det er baby involvert. Ellers kan jeg ikke forestille meg større luksus enn fire dager uten noen av dem.

Skrevet

hehe... vet åssen det føles når de drar... min samboer og mine to små reiste til svigermor i helgen som var...jeg hadde kjørt de til fergen de må ta for å komme seg frem, og satt og felte noen tårer da jeg kjørte hjemover igjen ja :P mest pga lillemannen min som er 1 år og 2 mndr og ikke hadde overnattet borte fra mamman sin før.. *snufs* men det gikk bra da.. jeg jobbet og vasket ned huset så hadde nok å gjøre :P litt rart og stille og tomt og man savner den lille som kommer løpende å sier mamma mamma mamma! når jeg kommer fra jobben ;p men det gikk da greit :D Fred og ro! :D Prøv å nyte det litt mer enn jeg gjorde.. hehe.. helgen gikk utrolig fort og jeg rakk ikke engang vaske overalt der jeg hadde tenkt.. :P Gikk grundig til verks og løftet opp sofaer og flyttet bord og alt slikt, så plutselig var helgen over og jeg skulle hente de igjen...

Skrevet

Hun er 8mnd. Altså jeg skal ikke nekte for at det skal bli deilig også. Jeg skal levere oppgave på tirsdag, så det er herlig å kunne få jobbe i fred og ro. Og så skal jeg vaske hus fra topp til tå, uten at mann og barn roter det til allerede før jeg er ferdig å vaske. Og så har jeg invitert venner hjem til meg på mat og litt vin/øl whatever på lørdag. Det er leeeenge siden jeg inviterte noen på "fest" for å si det sånn. Blir morro.

Men det er rart å skulle være alene altså! Rart med det når man er vandt til å være sammen med babyen hele tiden, og så er hun plutselig ikke her. Jeg er litt patetisk da, gå inn på barnerommet og sippe liksom, skulle tro de var reist for godt:p

Skrevet

Dette er IKKE gøy. Jeg savner henne så jeg får fyskisk vondt. Merker at dette kanskje var litt tidlig.

Skrevet

vi får tenke at dette har vi bare godt av,ta litt vare på oss selv:)

Skrevet

Er du homofil??;) Står på profilen din at du er mann... og siden det står i overskriften at mann og barn her forlatt deg, så kan man jo begynne å lure....hihi;)

Skrevet

Skjønner at du sliter, jeg tror ikke jeg hadde greid å være så lenge borte fra en baby. Men du får passe på å kose deg max nå som du faktisk ER alene, sove ut og kose deg med venner. :o)

Skrevet

Bare tre timer så er de hjemme nå!!!!! JIPPI!!! At det skulle være mulig å savne noen så voldsomt! Fikk ikke sove i natt jeg, fordi jeg gledde meg sånn:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...