Gå til innhold

hva er betalings anmerkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det det samme som innkassovarsel? hvor kan man se om man har dette? såg luksusfellen i går og er sjokket....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

varsel er ikke det samme som anmerkning. og man vet gjerne om man har anmerkning....! så programmet selv, og er helt målløs over hvor dumme folk kan være!

Skrevet

så da blir det betalingsanmerkning når innkassobyrået har overtatt kravet? ja, da burde jo folk visst om dei har fått betalingsanmerkning.... ang luksusfellen i går så burde det jo ikke vert mulig å bruke kr20-30 000,- i månd OVER det man har inntekt til. sjokket!!

Skrevet

Det blir ikke betalings anmerkning når Inkassobyrået tar over saken, men det kan da fort komme viss du ikke betaler, å i det du får en anmerkning skal du få et eget brev om det, men det er jo ikke alle som åpner brevene sine og da er det ikke lett å ha kontroll!

Får du anmerkning, får du ikke lån til hus, bil o.l før denne anmerkningen er sletter og det blir den når saken er betalt!

Jeg jobbet med inkasso før jeg gikk ut i perm, å det er mange tragiske sjebner!- mange dumme folk også..

Skrevet

mye skrive feil, men shitt au..

Skrevet

tror ikke det kommer anmerkning før namsmannen tar over saken. men tror du vil få et brev som varsel om du får anmerkning!

Skrevet

jeg også satt å så på det programmet i går og fikk sjokk, synes synd på samboern hennes på en måte og hun jenta der tror jeg kanskje får problemer med å la være å kjøpe ting og tang til bare seg selv...så jo alle skoene hun hadde og ingen av de kunne hun ikke selge herregud sier jeg da...tenk å ha utgifter på 60.000,- pr mnd... helt horibelt!

Skrevet

Og de hadde en inntekt på rundt 37 000, var det ikke. Helt utrolig at noen greier å sette seg selv i en slik situasjon.

Men her trenger vi faktisk en ny tv samt riks-tv dekoder. Vi "krangla" litt om fjernkontrollen i går:/

Skrevet

Ødelagt kredittverdighet betyr det, folk som har det slik (så ikke programmet) må jo ha hjelp!!

De lider jo ofte av en slags form for depresjon, uff...

Skjønner at mine utskeielser påH&M er forholdsvis uskyldig, he-he;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...