balsam Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 mannen har hatt forspill her hjemme for en par uker siden, og panteflaskene har blitt liggende... jeg har virkelig ikke lyst dra å pante dem..syns det ser helt feil ut med mage og 5 poser ølflasker... bare meg som er rar??
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Synes du er rar, har panta masse ølbokser i løpet av svangerskapet jeg )
☆Anonymia☆ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 ja du er rar =) neida.. nei men jeg hadde da ikke reagert om en gravid hadde panta ølflasker.. hadde ikke falt meg inn engang at hun hadde drukket dem..
Martin+Mamma Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 jeg skjønner hva du mener. folk tenker jo så mye rart;) men,dem om det.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hadde meldt deg til barnevernet,he,he. Neida får folk bry seg om sånn så har de lite å finne på. Jeg hadde nok pantet ja og brukt pengene på noe kos for babyen og meg.
Gulosten™ Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg panta 7 fulle poser i går jeg, 3-åringen hjalp meg.... Hun sølte faktisk øl på hendene sine... Hehe. Håper det ikke lukter noe nå i barnehagen da:( hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå