Gå til innhold

God dag, er det noen her?


frida♥

Anbefalte innlegg

August sover og sover og sover.... Ikke vant til at han sover så lenge på dagen, men det er flott - da har jeg jo en gylden mulighet til å sitte her :-) Men her var det jo veldig stille??

 

Dette er en dag med absolutt ingen planer og det er deeeilig, jammen ikke vært mange av de siden den lille tassen vår kom!

Hva driver dere med nå, noe å fortelle :-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frida!! Litt sent, men nå er jeg her :-) Blir mindre og mindre tid her inne nå. Ting begynner å roe seg, rutinene er på plass, trillevenninnene er flinke til å være med ut, og om kvelden er jeg helt kjørt :-) Deilig, men samtidig litt ille å måtte gå ut av "bobla" den har vært god å ha :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde håpet det ble litt fart her inne. Har tilhørt en annen klubb her på dib i to år og gjengen er aktiv enda. Selvfølgelig dabber det av etterhvert, men artig å ha en plass å "tilhøre" , lese om hva endre er opptatt med som har barn på samme alder osv. Fint å ha en plass å titte innom i stille stunder :-) (selv om de ikke er mange...) Så derfor: ikke stikk av!! :-) Flott at ting har roet seg hos deg, det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...