Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Skal i barnebursdag til søndag. Hun blir 3 år og er opptatt av å pynte seg. Hva leker ei på 3 år med. Er bare gutter jeg har kjøpt til før.
Boulengerina Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Min 3åring elsker også alle slags pynteting. Det flyter jo av sånne rosa prinsessekjoler, tiaraer, vesker, sminker, ringer, smykker osv i lekebutikkene Så ta deg en tur i en lekebutikk og spør hva som kan passe for en 3åring som liker å pynte seg:)
Pampers123 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Prinsessesaker, ¨lekehunder (sånne små), sminke.. Prinsesskrone osv.. Dra på lekebutikken du, så finner du garantert noe til jenta
LivetErEnLek Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Perler er ofte populært i den alderen der. Du kan jo kjøpe sånne som hun kan lage smykker av selv.
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Min treåring elsker alt som er rosa og glitrer. Til jul fikk hun en roooooosa telefon med tilhørende veske, den var superduper stas. Ellers synes jeg at bøker og lottospill er flotte gaver. Prinsesslotto f.eks, perfect!
Mintbolle Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Dattera mi på snart 3 er også veldig glad i å pynte seg. Men leker også mye med duplo, dokker, plastelina, tegne/malesaker, servise ol.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Kaisa (jenta mi) er for ikke lenge siden fyllt 3 år og hun fikk nettopp ett sett med slike rosa vinger.. de likte hun kjempegodt.,.. ellers fikk hun smykkeskrin.. en liten ring..ellers liker hun godt andre prinsesseting og slikt...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 og puzzlespill med prinsesser eller mikke mus
bente69;) Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Snuppa her leker mye med kjøkkene sitt, kopper, kar, stekespader, boller, tallerkner osv. Lager og serverer mat til hele dokke familien. Ellers liker hun godt å perle, lage smykker, nøkkelringer, spille spill, leke med duplo, lego, togbane og littlest pet shop.
olla Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 All slags hårpynt duplo farver tegnebøker puslespill perler dukker bøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå