Gå til innhold

Jente 3 år- gave?

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i barnebursdag til søndag. Hun blir 3 år og er opptatt av å pynte seg. Hva leker ei på 3 år med. Er bare gutter jeg har kjøpt til før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 3åring elsker også alle slags pynteting. Det flyter jo av sånne rosa prinsessekjoler, tiaraer, vesker, sminker, ringer, smykker osv i lekebutikkene :)

Så ta deg en tur i en lekebutikk og spør hva som kan passe for en 3åring som liker å pynte seg:)

Skrevet

Prinsessesaker, ¨lekehunder (sånne små), sminke.. Prinsesskrone osv.. Dra på lekebutikken du, så finner du garantert noe til jenta :)

Skrevet

Perler er ofte populært i den alderen der. Du kan jo kjøpe sånne som hun kan lage smykker av selv.

Skrevet

Min treåring elsker alt som er rosa og glitrer. Til jul fikk hun en roooooosa telefon med tilhørende veske, den var superduper stas.

Ellers synes jeg at bøker og lottospill er flotte gaver. Prinsesslotto f.eks, perfect!

Skrevet

Dattera mi på snart 3 er også veldig glad i å pynte seg. Men leker også mye med duplo, dokker, plastelina, tegne/malesaker, servise ol.

Skrevet

Kaisa (jenta mi) er for ikke lenge siden fyllt 3 år og hun fikk nettopp ett sett med slike rosa vinger.. de likte hun kjempegodt.,.. ellers fikk hun smykkeskrin.. en liten ring..ellers liker hun godt andre prinsesseting og slikt...

Skrevet

og puzzlespill med prinsesser eller mikke mus

Skrevet

Snuppa her leker mye med kjøkkene sitt, kopper, kar, stekespader, boller, tallerkner osv. Lager og serverer mat til hele dokke familien.

Ellers liker hun godt å perle, lage smykker, nøkkelringer, spille spill, leke med duplo, lego, togbane og littlest pet shop.

Skrevet

All slags hårpynt

duplo

farver

tegnebøker

puslespill

perler

dukker

bøker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...