Pampers123 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Hm.. okei. Kan man finn eut hva man er reagerer på med blodprøver osv?
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Allergi kan man vel enklere finne ut av enn intoleranse. Men kan ikke nok om dette. Vet at de ikke ville sjekke en kollegas sønn for melkeintoleranse fordi testen var såpass omfattende og smertefull(?) at de heller anbefalte kutte ut og innføre såvidt igjen metoden.
Pampers123 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Oi!Det hørtes ikke bra ut.. Men, det er så vanskelig å finne ut av det selv. Har prøvd å kutte ut alt av sukker, fruktose og kunstig søtning.Det funker bra.. Men, så plutselig reagerer jeg igjen, og hva var det da jeg spiste liksom?Tror jeg må begynne å skrive liste
ny vestfold Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 det er litt varierende,men er vanlig med kraftige magesmerter og diare.. skal du finne ut om du er intolerant må du til spesialist..spise mye av det du vet du reagerer på og rør ned i magen..bla.. det at du plutselig har begynt å regere kan være at du har allergi/intolerant mot flere matvarer.. en bekjent av meg,fikk i fjord høst vite at hun var allergisk/intolerant mot soyaprotein,melk og hvete...men hun har hatt dette sikkert 10 år uten at noen har funnet ut av hva det er...deler av allergien fant de ut ved vanlig blodprøve hos fastlege og deler av allergien etter samtale med ernærings fysiolog...gikk på diett en periode uten mek så forsiktig prøve seeg frem medlitt smør og ost..ol..så prøvde hun ut div meltyper og gikk på diett med det..nå må hun holde seg helt unna alt sammen,men kan bruke laktosefrie produkter i matlaging..men ikke ellers..lykketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå