Gå til innhold

Dere som har lurt på hvor det har blitt av SAUEN.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen anonym... Jævla drittsekk...

Skrevet

Yes, det stemmer...

Men du var vel ikke riktig person til å si noe vel, sug lut?

Skrevet

Hva er egentlig galt med å fortelle det?

Flere som har lurt, og det er da ikke noe galt i å informere....!

Idioter!

Skrevet

Ja det var forbanna nødvendig å legge ut den historien?

Skrevet

Piss med i øret, din avdanka flatlus!

Forøvrig var det, det inlegget jeg kom over først. Gadd ikke lete. Så det. Hun har lagt den ut selv, gadd ikke være anonym. So I dont care, anyway!

Skrevet

De fleste fikk nok med seg at sauen var innom skravlesiden igår med et helt annet nick. Selv om hun har lagt den ut der så trenger du vel ikke kringkaste hennes historie her inne på kranglesiden hvor det florerer av meher som deg?

Skrevet

Ser du tar en jatakkbeggedelerløsning å preposisjonsvalget ditt, hvilket tyder på at du tilhører bortskjemgenerasjonen, noe som forklarer en del. Men du må nok ta slike vanskelige valg mange ganger i livet, så du kan begynne å øve deg her - piss med øret ELLER piss i øret.

Skrevet

Hvorfor legger du ut det innlegget der HI? Ser ikke helt poenget ditt.

Skrevet

Eh, hva i alle dager har den linken å gjøre med at hun har byttet nick??

Skrevet

Fra et innlegg av HI lenger opp...

Forøvrig var det, det inlegget jeg kom over først. Gadd ikke lete. Så det. Hun har lagt den ut selv, gadd ikke være anonym. So I dont care, anyway!

Drittkjærring:S Rimelig råtten gjort ja!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Er det meldeplikt på nickbytting her inne eller?

Du kunne da bare skrevet ***Camilla*** er hennes nye nick. Eller, rebel - som er det nye nicket jeg bruker.

MÅÅÅ du virkelig dra inn den historien der???

Den tråden hørte hjemme på et seriøst forum, og ikke her på krangle hvor det finnes nok av anonyme som liker å bade i andre folks tragedie.

At jeg har valgt å legge ut historien min der inne er vel mitt valg. Har du dermed rett til å legge den inn her, så kråkene kan ta meg?

Skrevet

Du har jo selv lagt det ut. Da må du jo tåle at det blir dradd opp igjen vel. Dette her er bare ditt problem.

Skrevet

Er det mulig!!!Skal du sitte og godte deg over et helvette denna jenta har vært igjennom eller?Fy fan, jeg blir kvalm..

Skrevet

Ønsket du å kunne skrive en sensasjon her HI ?

Det virker bare for dumt at det ikke finnes sammenheng mellom nickbyttet og dette innlegget.

Skrevet

Og så er det jo bare ekstra patetisk når HI i tilleg til å femstå som en komplett idiot faktisk tar feil ang hva jenta kaller seg nå.

Du er en fiasko HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...