Sunshine c,") Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg jobber kveld, og har egentlig ikke behov for barnehage. Men tror minstemann på snart 3 år ville hatt godt av å treffe jevnaldrende. Er det noe vits i en dag i uka? Og hva koster det?
Mom2Two Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg vil tro at han da aldri rekker å komme inn i noen rutiner, og at han også vil føle seg ganske utenfor fordi han går glipp av veldig mye som skjer der. Vil nesten tro at det er bedre ikke å ha plass da, kanskje heller bruke åpen barnehage der du bor?
Sunshine c,") Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja kanskje det:) Bare så synd det bare er noen timer åpen barnehage på onsdager hver uke. Vi får se om vi kaskje kan kjøre noen mil å delta andre steder i åpen barnehage, hvis det er lov:))
2 små,hva nå? Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 det er da vel ingen bhg som tillater kun 1 dag i uka? 3 er vel minimum? dessuten vil ikke barnet ditt rekke å få noe nettverk med de andre ungene samt komme inn i rutiner.. så jeg hadde ikke valgt 1 dag.
Sunshine c,") Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Nei de tillater kanskje ikke det? Vet de har 2 dager i uka, mange som har det, Jenta mi hadde det tidligere. Men det blir sikkert bare dumt med en dag ja:(( Vi får satse på åpen barnehage:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå