☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Opplever dere å ha sterke mens smerter? jeg har utrolige mensen smerter kan minne om de første riene når det går opp for deg at noe er på gang.... noen som har det sånn?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hadde en del for to uker siden og frem til for noen dager siden. Nå har jeg det ikke. er vel bare livmora som strekker seg. Opplevde også nesten kynnere, med å miste pusten litt og sånne tak bak i ryggen. Sikkert ikke noe farlig Hadde mye mer vondter og kynnere gjennom hel svangerskapet med nr 2 enn med nr 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå