Gå til innhold

Til alle dere som venter nr 3....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere å ha sterke mens smerter? jeg har utrolige mensen smerter kan minne om de første riene når det går opp for deg at noe er på gang.... noen som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en del for to uker siden og frem til for noen dager siden. Nå har jeg det ikke. er vel bare livmora som strekker seg.

Opplevde også nesten kynnere, med å miste pusten litt og sånne tak bak i ryggen. Sikkert ikke noe farlig :)

Hadde mye mer vondter og kynnere gjennom hel svangerskapet med nr 2 enn med nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...