Gå til innhold

Hurra?!???? eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm i dag eller i morgen. testa i går med billigstrimmel og fikk en svak strek, men med farge. det tok litt tid før streken kom fram, men var absolutt en strek. samme i dag, så jeg tok tiden for å se om teststreken kom senere enn fem minutter. det tok ca ettminutt før streken ble synlig i dag.

jeg har hatt noe stikking i magen og har en litt rar høyre pupp nå, litt stikking i den og. ellers masse utflod som er kremaktig og lys gult.

jeg vil gjerne juble, men tør ikke heeelt å slippe det løs. kjæresten er veldig rolig og tror ikke helt på det..

hva tror dere? og er det vits å ta en cb med ikke morgen-urin nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde ikkje klart å vente eg...hehe...hadde testa med ein gang..men da høyrest nå ut som du er gravid.....!!!

eg har testa positivt med alle mine 3,uten morgenurin...testa med ettermiddag og kveldsurin, og blitt positive...

Skrevet

de sier jo at en strek er en strek:)

så tror du er gravid jeg:)

gratulerer:):)

Skrevet

Så spennende da! Syntes du skal ta en cbdigital jeg, selv om det ikke blir med morgen urin. Fortell åssen det går! Jeg tror du er gravid jeg :)

Jeg har også masse kremaktrig utflod og litt stikking i magen. Men jeg vet ikke helt når jeg har ikm... for virker som om el kom veldig tidlig denne mnd. og da tror jeg egentlig ikke at det klaffa. men jeg håper jo, selv om jeg ikke vil bli skuffa igjen. hvis jeg hadde el når jeg trodde så er det ca 1 uke siden.

Men ta en cb da! lykke til :)

Skrevet

jeg er så redd for at urinen skal være for tynn og at testen dermed blir negativ. da kommer jeg til å bli så skuffa og få en kjiiiip dag!!! det er helt rart, men jeg vil helst gå her i min lille boble og føle at jeg er gravid.

Skrevet

Vente til i morra:):):):)!!! høres herlig ut å gå i din lille boble:!)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...