Gå til innhold

Barnebursdag og selskapstid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har skrevet på invitasjonen til barneselskapet at festen begynner kl. 12, og likevel kommer tre stk halv tolv.....Faen, da blir jeg så provosert! Og så slår det ikke feil at det er samme mødrene som alltid trenger "barnevakt" som leverer sine håpefulle da.

I tillegg ringes det fem minutter før bursdagen er slutt for å spørre om det er greit at de er der litt til, for de er "litt opptatte akkurat nå.".....

Er det bare meg som synes sånt er frekt å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, etter-tida er verst, da er i alle fall jeg klar for hysterisk blotting og vandalisme og vil helst ha folk ut, ja... klart, om en eller to kompiser vil bli er greit, men ikke alle ørten og kun fordi de og bursdagsbarnet ønsker det, ikke som a/s barnevaktsentralen.

Skrevet

Det er nettopp a/s barnevaktsentralen jeg oppfatter meg selv som! Datteren min skulle ha ei venninne på overnatting, så hun skulle være igjen og ingen andre. Men enkelte har en tendens til å tyne dette innimellom:-/

Skrevet

hehe, er det noen som er sånn??

Skrevet

Oh yes, det er det nok. Iallefall her jeg bor.

Dytter litt på denne, for det hadde vært interessant å høre hva andre mener;-)

Skrevet

Barnebursdager begynner det tidspunktet som står på invitasjonen og slutter det tidspunktet som står på invitasjonen. Jeg er alltid fullstendig presis! Jeg vet nemlig selv hvor klar man er for at alle skal gå etterpå og hvor ikke klar man er for at de skal komme før tiden...

Skrevet

Frekt ja. Forsøk å gjøre et samme når barnet ditt er i bursda hos de det gjelder. Mulig de tar et hint....

Skrevet

Ha, ha prekæs:-D Gjett h em som allerede har bestemt seg for å komme en halv time før tiden neste gang, med et jækla glis om kjeften og med en skikkelig sleip unskyldning som: " hun kunne ikke vente......".-DDDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...