KariMari Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Når man har skrevet på invitasjonen til barneselskapet at festen begynner kl. 12, og likevel kommer tre stk halv tolv.....Faen, da blir jeg så provosert! Og så slår det ikke feil at det er samme mødrene som alltid trenger "barnevakt" som leverer sine håpefulle da. I tillegg ringes det fem minutter før bursdagen er slutt for å spørre om det er greit at de er der litt til, for de er "litt opptatte akkurat nå."..... Er det bare meg som synes sånt er frekt å gjøre??
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Vel, etter-tida er verst, da er i alle fall jeg klar for hysterisk blotting og vandalisme og vil helst ha folk ut, ja... klart, om en eller to kompiser vil bli er greit, men ikke alle ørten og kun fordi de og bursdagsbarnet ønsker det, ikke som a/s barnevaktsentralen.
KariMari Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Det er nettopp a/s barnevaktsentralen jeg oppfatter meg selv som! Datteren min skulle ha ei venninne på overnatting, så hun skulle være igjen og ingen andre. Men enkelte har en tendens til å tyne dette innimellom:-/
KariMari Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Oh yes, det er det nok. Iallefall her jeg bor. Dytter litt på denne, for det hadde vært interessant å høre hva andre mener;-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Barnebursdager begynner det tidspunktet som står på invitasjonen og slutter det tidspunktet som står på invitasjonen. Jeg er alltid fullstendig presis! Jeg vet nemlig selv hvor klar man er for at alle skal gå etterpå og hvor ikke klar man er for at de skal komme før tiden...
prekæs Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Frekt ja. Forsøk å gjøre et samme når barnet ditt er i bursda hos de det gjelder. Mulig de tar et hint....
KariMari Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 Ha, ha prekæs:-D Gjett h em som allerede har bestemt seg for å komme en halv time før tiden neste gang, med et jækla glis om kjeften og med en skikkelig sleip unskyldning som: " hun kunne ikke vente......".-DDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå