Gå til innhold

Jasså, det er slik Cerazette virker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødniger, oppblåst mage, tryne fullt av kviser og null sex-lyst....

Det er jo i grunn prevansjon nok i seg selv!!

ÆSJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste i verden som ikke er plaga når jeg går på cerazette??Jeg har ikke blødd en dråpe på disse tre md, ikke kviser, sexlysta er på topp og magen er flat :P

Skrevet

ja var d ikke prevangsjon du skulle ha?

Skrevet

joda, prevansjon er jo hele poenget med p-pillene...

men jeg ønsket å ha beskyttet sex, ikke avstå fra sex totalt ;-) kanskje jeg er unormal...hehe

slipper å bli gravid med det første da ;-)

Skrevet

nei da du er ikke alene om d.. jeg har da hatt blødning men ikke noe plagsomt.. var noen andre som sa at de var veldig følsome på at de ble tatt til samme tid, da fikk de ikke blødning..

Skrevet

Jepp, sånn virker de pillene. Bare tull, måtte slutte etter et par måneder.

Skrevet

Jeg har brukt cerezette i ca 6 mnd nå og ikke blødd en eneste dråpe!! Og det er godt!! Ikke har jeg fått kviser eller. Men jeg har humørvingninger som bare det. Skulle gjerne vært det foruten det men.Så det er veldig forskjellig fra person til person.

Kanskje du skulle prøve til et annet merke?

Skrevet

Huff.... Har fått resept på dem men etter å ha lest om alle bivirkningene gidder jeg ikke å hente dem ut en gang.. Ikke interessert i å bli et kvinnemonster med pizzatryne.. Hehe - så her går det i kondomer, litt styr men slipper alle hormonene.

Skrevet

jepp, ikke noe særlig de cerazette-pillene.. Slutta etter 2 mnd med blødninger. Har nå kobberspiral. Kjempefornøyd!!!

Skrevet

jeg har ikke hatt noe problemer med cerazette! kjempefornøyd jeg! Rart at de virker så forskjellig på folk!

Skrevet

Jepp, jeg begynte på Cerazette etter forrige fødsel; blødninger, kviser dårlig humør og null sexlyst. Gikk over til Conludag minipille og da ble alt så mye bedre! Det eneste er at den må tas innen 3 timers grense hver dag (hadde alarm på mobilen for å huske den..)

Denne gangen skal jeg begynne på Conludag og deretter sette inn spiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...