Elsker jenta si<3 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Jeg er ei jente på 24 år,som er gravid for første gang... Er bare 6 uker på vei,så tror egentlig ikke det har gått opp for meg enda..Men vi er selvfølgelig kjempeglad begge to! Går og gleder meg til jeg kjenner noe liv inne i magen, og til å se den vokse nå
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 når har du termin? jeg har 27. sept:-) er vel og 6 ukerpå vei, begynner 1 dag i uke 7 i dag.., min første her og.., :-) gratulerer.-)
miobell Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 GRATULERER!!! Og velkommen hit til oss :-) Jeg er også 24år og er gravid med vår første :-) Har termin 23.09 og er inne i min 7.uke. Eller 6+4 for å være heeelt eksakt ;-) Hvor i landet kommer du fra? Selv fra oslo. Jeg vet.. det tar tid før det virkelig går opp for en at en bærer på en liten spire :-) Men det er vanvittig spennende da! Og skummelt på samme tid..... Masse lykke til til deg! Kos deg med den voksende magen!
Elsker jenta si<3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Har 27. sept jeg også Leenge til:/ Gratulerer til dere også Har mange av vennene dine fått baby/er gravide?
Elsker jenta si<3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Takk,søsteren min meldte meg inn med en gang hun fant ut at hun skulle bli tante:P Kommer fra Nord- Trøndelag jeg! Har du hatt noen problemer hittil da? Lykke til til deg også! Nå må vi kose oss med den voksende magen og alle forandringene som kommer til å skje framover!=)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Gratulerer Jeg er også 24år, men dette blir min nr 3 Har foreløpig termin den 23.9.
miobell Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 jeg har ingen veldige problemer ennå nei... men kjenner jeg har blitt mye trøttere og tåler mindre enn vanlig. og er mye mer følsom! Jeg er daglig leder i butikk og har nå funnet ut at jeg alt må trappe ned på all jobben min - er ikke så effektiv som vanlig. har ikke merket særlig til kvalmen som "alle" snakker om, før noe i går kveld. Da var jeg innmari uggen i allefall og kjenner litt på det i dag også, men ikke noe voldsomt! og litt såre brystvorter.. Enn du da VenterPå? Har endel venner som er småbarnsforeldre. :-) Min beste venninne skulle bli prøver samtidig som meg, men så ble det plutselig til at de skulle flytte, og hun begynne å studere igjen så... desverre :-( Har du venner i samme situasjon som deg da? eller evt med små barn? Du må ha masse lykke til! koselig å ha noen å snakke med her inne!!! Ja, vi må kose oss med voksende mager og alle forandringer nå framover. er jo innmari spennende! :-) *klem*
Elsker jenta si<3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 miobell: Har blitt veeeldig tissetrengt da:P Blir virkelig AKUTT tissetrengt noen ganger,såvidt jeg rekker to meter til do:P Ellers har jeg blitt litt trøttere etter jobb,merker jeg... Mange av vennene mine er småbarnsforeldre, og maange er gravide samtidi som meg:) Har ikke fortalt det til noen enda da,da det er litt tidlig ennå....
Elsker jenta si<3 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2008 Happiness: Oj,din tredje?Du har ikke blitt skremt av fødslene du da,skjønner,jeg! Gruver meg litt til den allerede jeg....
Happy happy:) Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Jeg blir 25 år i år, og er gravid med min første også Er 5+3 og er kjempe lykkelig. Men føler meg ikke gravid i det hele tatt, har bare litt mensen murring i magen noen ganger for dagen. Og er kanskje litt trøttere enn vanlig. Men det er til å leve med. Gleder magen begynner å vokse og vi kan fortelle det til alle. Ingen som vet enda. Andre som har fortalt? Eneste som er min bekymring er att jeg har leddgikt, riktignok en mild form som jeg lever med uten medisiner. Håper att jeg klarer å arbeide hele tiden og att alt går bra.
augustmissa Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Ser det er mange på min aldre med sin første! Jeg er 24 år (25 i juni) og 11+3 uker i dag! Har vel egentlig ikke gått helt opp for meg heller enda;o) Vi har femdeles ikke fortalt så veldig mange. Kun svigers, søstra mi, sjefen min og 2 venninner av meg! Kommer ikke til å skrike det ut eller annonsere det på noen måte etter 12 uker sånn som jeg trodde! Regne med det går av seg selv:o) Må bare huske å ringe mamma og pappa... Var kvalm fra uke 7 ut uke 9, har hatt ømme pupper og murringer siden uke 4 eller 5 og har det enda.. Oppblåst og treg mage til de grader!!!!! Er nå så "langt" å vei at bekymringene er mindre for å miste, men prøver hele tiden å tenke at det "kan" være noe galt og en kan i teorien miste når som helst... (selv om sjansen er liten..) Lykke til videre jenter!! Blei litt langt dette, men mye å fortelle;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå