Gå til innhold

Fastelaven til søndag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at det er fastelaven til søndag?? (Ser det står i kalenderen men.....?).

Da må vi jo bake boller til helga da gitt :) Nam, nam... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det, så det er bare å bake i vei :o)

Skrevet

Ja det er det vettu =)

 

Gleder meg til boller jeg også =D =D

Skrevet

Jeg eeeeelsker fastelavnsboller og spiser det av prinsipp bare en gang i året. Men nå har den store svangerskapskvalmen kommet og tatt meg, så det ser dårlig ut for søndag :-(

Skrevet

å så kos..

noen som har en god oppskrift?

det er syltetøy og krem i sant med melis-strø på toppen?

 

Skrevet

Åhh tusen takk for svar :) He, he. Da blir det baking til søndag :)

 

Fastelavnesboller er med krem og melisstrø på toppen ja. Noen har kun krem inni, mens andre liker syltetøy eller vaniljekrem :)

 

Har dessverre ingen gode oppskrifter her på jobben :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...