Dotten Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Stemmer det at det er fastelaven til søndag?? (Ser det står i kalenderen men.....?). Da må vi jo bake boller til helga da gitt Nam, nam...
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja det er det vettu =) Gleder meg til boller jeg også =D =D
LivetErEnLek Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg eeeeelsker fastelavnsboller og spiser det av prinsipp bare en gang i året. Men nå har den store svangerskapskvalmen kommet og tatt meg, så det ser dårlig ut for søndag :-(
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 å så kos.. noen som har en god oppskrift? det er syltetøy og krem i sant med melis-strø på toppen?
Dotten Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Åhh tusen takk for svar He, he. Da blir det baking til søndag Fastelavnesboller er med krem og melisstrø på toppen ja. Noen har kun krem inni, mens andre liker syltetøy eller vaniljekrem Har dessverre ingen gode oppskrifter her på jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå