Gå til innhold

Flere som plages med mye åreknuter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare værre og værre for hvert barn - men bare på det ene benet! God porsjon arv er det også. Og ikke nok med det; store hemorrider også (men det er jo samme greia). Hva gjør dere forebyggende utenom støttestrømpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer maserte beina mine noen kvelder på rad.. etter det ble jeg kvitt problemet. støttestrømpene gjorde det verre hos meg..

Skrevet

Jeg har også fått en del på det venstre beinet dette sv.skapet. Mener jeg hadde antydning i de to forrige, men at disse bleknet etter fødsel.

Jeg har bare fått en åreknute på baksiden av låret, rett ovenfor kneet. Ikke særlig pent!!! Ellers har jeg en del bloduttredelser på leggen. Håper ikke disse utvikler seg noe mer, for disse håper jeg at jeg kan fjerne med laser i tilfelle. Jeg bruker støttestrømpe på det benet som er "plaget".

Har hørt om en krem som heter Revena Plus. Selges på helsekost og noen apotek. Denne skal visst være bra, men er litt i tvil om en krem virkelig kan hjelpe mot dette problemet. Hadde egentlig tenkt meg ut for å kjøpe den i dag.

Til me_84: Tviler på at det er åreknuter du har hatt dersom de forsvant etter noen dagers masasje.... Heldig er du uansett som fikk de bort ;-)

Skrevet

Her også ja. Mye likt som "misses" : åreknuter på venstre ben + bloduttredninger, samt en over bak kneet. Bruker st.strømper og prøver å ha bena høyt innimellom. Skikkelig stygt syns jeg. Men legen har lovet meg operasjon etterpå, for kan jo se allerede nå at disse ikke kommer til å forsvinne etterpå. Ikke nok ihv.fall. Ellers ville jeg jo aldri kunne brukt skjørt/shorts igjen noensinne.

Skrevet

Mamma har operert det ene benet (var meningen å ta begge), men det synes ikke engang! Hun er like ille nå, og hun er virkelig ille!!

Skrevet

Kjipt : ( Får gjøre et forsøk ihv.fall.. Men det er sikkert risiko for at det ikke blir bra ja... Men da får jeg prøve en gang til, nekter å ha pensjonist-legger i 32 års alder : O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...