Gå til innhold

Ta med vogn til fireåring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en mnd ferie i thailand om litt. Lurte på om vi skulle ta med en trille til eldstemann som blir fire i mars. Han har ikke brukt vogn på ganske lenge nå, men kan kanskje være kjekt å ha med? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp kommet hjem fra thailand. hadde med ei på 2,5. hadde ikke med vogn, savnet det heller ikke.

Skrevet

Takk for svar. Flere erfaringer?

Vi skal bo et stykke fra stranda og tenkte kanskje at det kunne være greit med en trille når vi skal dit og hvis vi skal ut å spise på kveldene.

Skrevet

Nå er jo ikke min så gammel som din..enda lenge igjen, men kanskje lurt å ha med en paraplytrille(lignende) i tilfelle det blir veldig varmt og han blir sliten og slikt, men å oppfordre ungen til å gå mest mulig...ha den med kun som reservelølsning kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...