Gå til innhold

Angående det å være dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet ca hva en kan få betalt for å være dagmamma 2 dager i uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du skal jo ha mat til dem også, blir ikke det litt lite da?

Skrevet

Jo, det er lite, men slik er det å være dagmamma, det er ikke verdens best betalte jobb, desverre.

Skrevet

Neida, det vet jeg at det ikke er, men jeg hadde nå betalt litt mer for at noen skulle passe ungen min. Kanskje en plass mellom 400-500 kroner dagen eller noe sånt. Vertfall om det bare er snakk om 2 dager i uken.

Men jeg aner ikke da, jeg har aldri vært dagmamma. Var svigerinnen min som spurte om jeg visste om noen dagmammaer, og da tenkte jeg at kanskje jeg kunne gjøre det. Får høre litt med henne, se hva hun har tenkt å sånt...

Skrevet

ja er verdens dårligstbetalt jobb, men er veldig kos å kunne gå hjemme med de små og kose seg :)

om du regner på 200-250 kr dagen på 1 mnd (20 dager) så blir det 4000+.. er ikke mange som vil betale noe mer.

Skrevet

Ja, det kan du si, men ta regnestykket da: 400 kr pr dag, 5 dager pr uke, 4 uker pr mnd, da hadde det blitt 8000,- pr mnd!! og 10000,- pr mnd om en tok 500,-!!!

Skrevet

Det er bare snakk om 2 dager her da, ikke noe mere. Men jeg får bare se hva hun har tenkt på selv da. Se om det hadde gått an sånn økonomisk å gjøre dette. For det hadde vært kjekt ja :)

Skrevet

400-500kr dg va syyykt dyrt...gå inn på www.registrertdagmamma.no,der står prisene.Er selv dagmamma,og tar 280kr dagen:)...lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...