Gruffalo Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei Ble satt igang forrige fødsel 16 dager over termin. Ble brukt både kapsler, vannet ble tatt og til slutt drypp. Dette til tross for at jeg hadde gått ti lmodningsakunpunktur fra uke 37. Noen som vet hvor vanlig det er å bli satt igang neste runde? Har snart termin, og har liten tro på at kroppen min modnes av seg selv. Noen med erfaringer?
*Jente06*gutt08* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Dytter denne.... lurer på det selv
temi & keli Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ingen erfaring selv, men vi husker jo Nickie...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Hei...jeg ble satt i gang 16 dager over termin med første mann. Tok vannet og fikk drypp. Endte i ks. Nå er jeg bare 2 dager over termin, men har liten tro på at kroppen vil starte av seg selv. Jeg skal settes i gang på mandag. Om det er vanlig vet jeg ikke, men det er nå sånn det er med meg iallefall.
Nostalgi Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 blir nok sikkert sånn her i gården også da... flere som har erfaring med dette??
-kate Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Fikk litt før termin med førstemann, og ble satt i gang 14 dager over tiden med nummer to, så her er vel ingen fasitsvar, tror jeg. Det skjer når kroppen er klar, sies det... Med nummer var det ingen tegn til fødsel 14 dager over termin, så jeg kunne sikkert gått en mnd til!!
Gjest 5 andre Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Har begge gangene blitt satt igang 15 dager over termin. Fikk da beskjed om at graviditet er biologi og ikke matte... Mine graviditeter var nok bare litt lengre enn gjennomsnittet, så ved neste graviditet måtte jeg også regne med å gå over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå