Gå til innhold

Pusting..

irdilenji-jente-og-gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er noen her som skriver at de er tungpusta, og det er jeg også, men jeg er bare i uke 13.

Jeg skjønner jo at man kan bli tungpusta når babyen begynner å ta litt mer plass og kanskje kreve litt mer oksygen, men hvorfor er man tungpusta i uke 13?? Jeg har aldri lest noe om at det skal være vanlig. Trodde kanskje det var stoffskiftet mitt som var litt i ubalanse igjen, men blodprøvene viste ingenting.

Det er akkurat som om jeg må trekke pusten ekstra dypt hver gang, som om jeg går opp en bratt bakke. Og hvis jeg GÅR opp en bratt bakke/trapp er det jo som om jeg har løpt.

Det er jo ikke såå plagsomt, men litt hemmende er det jo. Noen andre som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi hormonene gir deg litt dårligere kondis. Trodde jeg hadde fått kols eller noe jeg;) før jeg snakka med treningsveileder og fikk beskjed om at hormonene ødelegger kondisen litt fordi de gjør musklene slappere, men bare fortsett å bevege litt på deg hver dag så blir det ikke å mye værre før mot slutten:)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg...

Må trekke pusten ekstra dypt innimellom, så jeg sa til sambo at jeg må ha astma eller noe sånt.

Jeg er i uke 14, åssen skal dette ende da :P

Skrevet

Se der, jeg regna med at det var en naturlig forklaring. Syns bare det er litt rart at ingen har sagt noe om det.

Jeg lurer også litt på åssen dette skal ende ;o)

Usikker på om jeg får trena så mye og, for jeg har allerede begynt med litt bekkenløsning. Jaja forfallet har begynt.

Skrevet

Dette har gått veldig opp og ned for meg. En uke klarte jeg nesten ikke å gå opp trappa, neste var alt normalt igjen. Og sånn har det vært hele tiden.. frem og tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...