Gå til innhold

Kjøre go-kart?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er støttekontakt for 3 gutter, og vi har tenkt å kjøre go-kart om et par uker. Men så ble jeg usikker - kan jeg egentlig gjøre dette når jeg er gravid? Jeg kommer til å være i 18. uke når vi har planlagt dette, og gutta gleder seg masse. Jeg kan selvsagt være med og se på, men har heller ikke sagt noe til guttene enda om at jeg er gravid, så de kommer jo til å lure veldig på hvorfor jeg evt ikke er med og kjører (vi har kjørt mange ganger før, og de vet jeg synes det er utrolig gøy). Er det noen som vet om det er greit å kjøre go-kart når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ville ikke kjørt go-cart om det var meg. Har ikke lyst å utfordre skjebnen, man vet jo aldri hva som KAN skje.. Men man skal jo ikke bli hysterisk heller. Spørs vel litt hvordan man kjører også. Men har flere jeg kjenner som har vært i go-cart ulykker (hovedsakelig gutter som kjører helt crazy da!).

Skrevet

Nei, det ville jeg aldri gjort, kan jo gå litt vilt for seg da...

Skrevet

Her hvor jeg bor (Bodø) blir man nektet å kjøre go kart hvis man er gravid p.g.a det er dems ansvar hvis noe skulle skje...

Skrevet

Hei

 

Det står skilt om at man ikke kan kjøre hvis man er gravid på to plasser jeg har vært, evje og i kr sand. Så tror nok jeg ville heller bare sett på.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...