Gå til innhold

de svigermødrene (fortsetter)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er jeg med hun der svigermora som absulutt skulle komme på sykehuset.

sambo snakket med henne i går,

hun fikk klar beskjed av han at han ikke ønsket at de skulle komme,

fordi han ville slappe av sammen med meg og babyen vår.

så da MÅ hun bare respektere det.

Så da kommer hun ikke, hurra:)

 

men,

så kommer det noe nytt da.

hun hadde sagt da at ja men vil vil bare komme på sykehuset for å hilse på å så ta med deg ut på middag osv,

fordi jeg syns det blir så liten tid til bare oss 2.....

(hun skulle ha m,ed samboeren sin da, men han går vel inn i de 2 han da)

for når hun kom til oss på besøk fikk iukke hun og sønnen tid til å finne på ting bare de 2, for jeg og ungene var jo alltid der.

 

hallo, jeg ble helt satt ut jeg.

jeg har da vel aldri alene tid med mine foreldre, hvorfor skulle de eller jeg ønske det.

er det jeg som er rar eller hva mener dere andre?

er det mange av dere som har alenetid med foreldrene sine uten mann og barn?

 

ungene legger seg da om kvelden, å da kan vi voksne sitte oppe å snakke så lenge vi vil. nei, da går de å legger seg tidlig osv. hvorfor har hun behov får å snakke så mye med sønnen sin uten at jeg er tilstede?

føler at dette er en måte fra henne å fortelle at hun ikke liker meg.

eller er det bare jeg som er sensitiv her?

 

han hadde nå heldigvis svart at slik er det nå engang, at du har meg ikke lenger for deg selv. hurra for sambo:)

 

syns hele dame blir rarere og rarere ettersom tiden går.

og særlig med han der nye fyren sin..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noe svar..men vil bare si at hun virker jo helt skrudd da..dette er ikke normal oppførsel synes jeg. fatter ikke at det går ann. ønsker deg bare lykke til å prøv å overse svigermoren din. blir helt satt ut av det jeg, at det går ann å oppføre seg slik.

 

 

Skrevet

Kan forsåvidt forstå at man av og til ønsker alenetid med noen, men i denne situasjonen når dere nettopp har fått barn blir jo det helt feil! Ikke bry deg, hun høres rar, nesten sjalu ut.

Skrevet

Da du ikke ville ha besøk på sykehuset...og ville ha den første tiden med barnet og samboeren din. Hvorfor skal hun komme bare på besøk og ta med ut på middag da? Syns det er og tråkke på dine ønsker jeg da..De kan vel komme så fort du er klar for det men MÅ vel ikke komme de få dagene dere har på sykehuset?

 

Skrevet

egentlig så er det sambo som syns det vil være utrolig kjekt at vi får tiden på sykehuset sammen bare vi 3.

vi reiser nokså langt på sykehuset og han skal være der sammen med meg hele tiden.

han føler behov for å slappe av sammen med oss,

ikke gå rundt som ei smiledukke, bli med mamma på middag, ta imot besøk osv.

ja hun virker sjalu fordi at jeg er sammen med sønnen hennes mer enn hun.....

er 4,5 time for de å ta seg en tur på besøk når som helst ellers i året,

og det gjør de ikke.

så hun kan bare ha det så godt.

vært på dåpen og bursdagen til minstejenta som er 1 1\2 år nå, thats it.

så takk for det engasjementet....

Skrevet

Himmel og hav! Den dama der høres ut til å være litt spesiell! Ødipus-komplex i revers? :-) Håper ikke jeg blir slik med guttene mine!!!

Skrevet

takk for støtten folkens,

da er det kanskje ikke jeg som er den rare av meg og svigermor da..

 

HI

Skrevet

Hjelp hun hørtes rimelig sær ut :-D Hun må jo før eller senere akseptere at sønnen er flydd ut av redet og har sin egen familie å ta hensyn til.

 

Det er jo ikke hun som har ligget med veer og fått baby på sykehuset, så hvorfor skal hun da ta beslag i mannen din. Jeg synes at mannen din skal si at middag passer like dårlig som besøk. Dere får jo ikke mer tid sammen når han er borte på middag. Det høres ut som en egoistisk svigermor. Uff håper at jeg ALDRI blir så sær!

Skrevet

blir hverkan middag eller besøk:)

sambo vil ikke.

de bor langt unna å måtte bodd på hotell etc

nå slipper vi

de kommer hit helga etter vi er hjemme igjen,

ok det.

kanskje sette de i arbedi da..:)

 

HI

Skrevet

hun høres rar ut og virker respektløs ovenfor deg. helt enig med deg der.

 

generelt mhp alenetid med familie så har jeg et litt annet syn på det. det er da ikke til å dstikke under en stol at man kanskje har behov for å bare være seg selv et øyeblikk, snakke med de som kjenner en fra man var nyfødt og har opplevd ALT sammen med deg.

 

jeg setter stor pris på å kunne ta en tur ut til mine foreldre eller bare møte mamma og spise ute eller gå på cafe eller shopping, helt alene. hvorfor skal mannen på død og liv være med på alt dette? han har da ingen interesse av vår samtale om ditt og datt, og jeg har da ingen interesse av å være tilstede under endeløse samtaler om data og nettverk mellom ham og hans far...

 

man må da kunne beholde noe av seg selv oppe i mann og barn konstellasjonen. samboer kan godt passe hund og barn mens jeg er ute en tur, det samme gjør jo jeg for ham...

 

det er vanskelig å si om det var en damonstrasjon mhp å ikke like deg ut i fra det hun sa. situasjonen er jo veldig kompleks, og ansiktsuttrykk, tonefall osv har så mye å si.

 

uansett er det flott at samboeren din stilte opp og viste at dere to står sammen! der er du heldig.

Skrevet

Så bra!! Svigers overlever nok å vente ei uke :-D Godt at sambo satte ned foten!

Lykke til med fødsel og familie :-)

Skrevet

hun sa d i telefon.

er jo hun som har behovet,

ikke sambo.

det jeg syns er så rart.

 

mine foreldre ser da helst at ungene er med når vi møter dem.

 

er super heldig m sambo:)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...