Smånetta 14.mai Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Nå orker jeg ikke være syk mer! Har vært pottetett og hostet som en ganel røyker i over en uke. Ingen tegn til bedring. Om noeholder jeg på å bli sykere. Tror jeg holder på å utvikle bihulebetennelse. Jeg tar hvitløkskapsler, solhatt med svarthyll, drikker solbærsirup, spiser frukt og grønt og gjør alt jeg har fått tips om. Jeg fæler atjeg snart må komme meg på jobb. Er det ingen som har en mirakelkur?
Monique72 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Ingen mirakelkur dessverre.... Kan bare si at jeg har det på samme måte. Har vært sykmeldt en uke nå pga det samme som du. I tillegg har jeg en CRP på over 70, noe som betyr at jeg har en infeksjon i kroppen. Har vært til legen 3 dager på rad nå for å sjekke om den går ned, men det gjør den ikke. I går kveld hostet jeg så jeg trodde jeg skulle dø. Skal høre i dag, om det kan være lungebetennelse.... Har aldri hatt det før, men har så jæ....a vondt i lungene.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hvis jeg var deg ville jeg droppet solhatt (det selges svarthyll uten. det. Solhatt er visstnok for sterk lut for gravide) og kjøp en nesehorn til å skylle nese og bihuler. Det kan hindre at det blir skikkelig bihulebetennelse av det. Og hold nesen åpen med nesespray. Ellers er masse hvile og selvmedlidenhet en veldig bra kur.. God bedring
Gemini7 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 For nedre luftveier er det kjempebra med glovarm te (helst grønn te- peppermynte el.l) tilsatt honning og sitrondråper- det løser veldig opp.. Puste inn damp over en varm kjele tilsatt kamillete (med klede over hodet) er også bra for bihulene
Smånetta 14.mai Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Det var en kjapp tur til legen. Jeg sa: "Jeg tror jeg har fått bihulebetennelse." Han sa " Du høres sånn ut, hvordan føler du deg og har du hatt det før?" Jeg sa: "Ja, jeg har det endel ganger før og akkurat nå føles det som hjernen har tenkt å sprenge seg ut av hodet." "Du har bihulebetennelse.", sa han. Så åpnet han Felleskatalogen for å finne en antibiotikavariant jeg kan ta som jeg ikke er allergisk mot og som er trygg når man er gravid. Han spår at jeg orker å gå på jobb på mandag! Herlig. Nå blir jeg frisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå