Gå til innhold

Skikkelig stiv helt nederst og vont gjør det, noen som vet hva det er?


Krisskross

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vont og er skikkeli stiv helt nederst... gjør vont å ta den ene foten over den andre... noen som har samme problem eller vet hva det er? Hadde skikkeli vanskelig for å såva i natt pga menslignende smerter også i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå hørtes du ut akkurat som meg:)

Har også lagt mye våken inatt fordi jeg har vondt i høyre lysken eller et sted der omkring og har også vanskelig for å løfte foten min..

Mensmurringer var der masse av inatt,men det er vel bare en forvarsel på at noe er på gang:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at det er på gang? Når har du termin? Jeg har ikke termin før 28februar, men det føles virkelig som at noe er på gang. Hadde til og med smerter i ryggen. Våger ikke tro at det er noe på gang, er så redd for at jeg skal tro det å så er det ikke noe å må gå med dette i 4 uker... Men det føles som sakt som om det på vei noe ut der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har hatt det sånn i større eller mindre grad i nesten to uker nå.

Først trodde jeg at nå kommer noe virkelig til å skje snart, men en kan visst gå slik et par uker.

Følte jeg meg veldig lurt, men nå er det nesten godt å kjenne at det ikke er sååå langt igjen (jeg har termin om en uke) Men det gjør vondt å røre på seg, har hele tiden vært så glad for at jeg følte meg bra, men nå kan jeg bare gå et par hundre meter....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis hodet som driver å fester seg/har festet seg. Jeg har hatt det sånn i noen uker selv, og jeg fikk beskjed om at det var lillegutt som drev å boret seg nedover :P Nå er han heldigvis ordentlig festet, og merker godt at det er ømt og stivt både i symfysen, lysken og ellers i bekkenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har hatt menssmerter i både magen og ryggen flere netter på rad, er i uke 38 + 4dager. Jeg kan vel ikke vente annet nå:-) Sover nesten ikke lenger om nettene. Snu meg i søvne er så å si umulig med mindre min stakkars mann våkner av pust og pes for så å hjelpe meg over på den andre siden.

Håper bare det går fort når fødselen er i gang..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...