2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 kjenner jeg gruer meg. Har ikke noen ny å gå til men skal på intervju i morgen. Har vært mye ikke koselige opplevelser her i det siste og har lurt på om jeg skulle si opp i 4 mnd nå.... Men.... det som er litt ekkelt er at det er veldig mange som har sagt opp her idet siste halve året, som feks utviklingssjef, salgssjef, økonomisjef, utvikler.... pluss at 22 stk måtte gå i høst pga frafall av en veldig stor kunde.. Jeg vet også at en av service teknikkerne vår lurer på å slutte og innkjøper skal på intervju... Dette er også med på avgjørelsen min om å si opp, og det at jeg ikke kan ha 3 uker sammen henngende ferie annet en 3 først ukene i juni og 3 siste i august gjør jo ikke ting lettere, spesielt ikke når snuppa begynner på skolen i høst. Har heller ikke noe som helst fleksibilitet i stillingen min (har sentralbord ved siden av regnskap) og det er veldig dritt kasting her... vet ikke helt hvorfor jeg srkiver dette.... men tenkt litt på på etter kl 12 i dag da.... får da skla jeg levere den. Litt uvel i magen...... men gleder meg til der er overstått og gleder meg til intevju i morgen.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Høres ut som du gjør det rette...Lykke til,det ordner seg nok:))
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Klart du får lov til å si opp jobben om du vil:) Si at du vil prøve noe nytt. Du trenger egentlig ikke å gi noe mer forklaring - og iallefall ikke unnskylde deg. Det ordner seg for snille jenter:)
Dotten Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Skjønner deg godt jeg. Og når lederne ikke selv ser eller hører det dårlige miljøet, får et lite hint i og med at så mange har sagt opp, så skal du ikke bry deg filla når du leverer oppsigelsen. Bare gled deg Ikke ditt problem lenger! Masse lykke til, også med intervjuet i morgen
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Å takk :-) dere er jammen snille også da. Er nemlig administrerende direktør som er værst og det er han jeg må snakke med siden sjefen min har sluttet..... Fikk litt mer piffa nå. :-)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Takk :-) Regner med å gjøre det om en time, etter lunsj.
olla Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Lykke til!!! Sender deg mange gode varme tanker og stå på!!! Høres ut som om du trenger å komme deg bort fra denne plassen, og ikke tenk på han du skal snakke med, han har ingenting med at du sier opp!!! Men burde vel snart begynne å tenke seg litt om, visst så mange slutter!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 Takk olla. :-) Jeg har nå levert oppsigelsen min, og det big boss synts det var veldig trist. Men jeg er lettet og glad, gleder meg til i morgen... tusen takk for alle støtte jenter :-) Kryss fingre for meg i morgen da.
ToPrinsesser<3 Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Lykke til i morgen! Det er nok en ny, mye kjekkere arbeidsplass som venter på deg der ute :-)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Jeg sa også opp min arbeidsplass idag Spennende å kaste seg ut i noe nytt!
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Glemte å si LYKKE TIL )) Ordner seg alltid for di sniiiiiilleste piene!!!!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2008 har du også sagt opp i dag Ceprincess..... så rart... Ønske deg lykke lykke til. Og som du sier selv ordner seg for snille piker :-) Hva jobber du med forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå