*Lissi* Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Måtte begynne å bruke mammabukser i uke 14 sist. nå er jeg 6+2 og synes buksene mine begynner å stramme alt! Hadde håpet at magen ikke kom så fort denne gangen, men kommer vel fortere jo flere svangerskap?
glad i mange barn Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 desverre ja,livmoren utvides for hvert svangerskap,sånn er det bare,men er jo klart ulikt fra person til person ang magestørrelsen.noen har høyt oppe,noen langt nede og langt inne,struttemage ,brei mage osv osv osv osv......................nr 7 på vei her og har absolutt merket at magen kommer fortere,men likavel har jeg en lav mage og ungen ligger godt gjemt inni så jeg er ikke så stor likevell,er passe høy oxså.men har aldri kjøpt ne mamma klær noen sinne,på slutten har jeg brukt heller jogge bukser eller stetch bukser med strikk i,no endå bruker jeg mine vanlige bukser,er i uke 25++ men har jo buksene under magen. men som sagt alle er forskjellige...............
*Lissi* Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Må ut å se meg etter noen stretch bukser jeg også snart:-) Skal det fortsette i denne farten så...
nr 4 er her<3 Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 nr 4 på vei her..magen kom sinnsykt fort denne gangen ja..
Sikkertforgammel Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Heia Venter nr 5 jeg! Har ikke lagt på meg noe særlig enda, så passer enda mange av mine gamle bukser. Er 4 kilo lettere i dette svangerskapet enn jeg var på denne tida ved forr sv.skap. På meg kommer ikke magen fortere for hver gang, men: husk, mange blir oppblåst i magen i begynnelsen, pga at sv.skapshormonene setter ned farta på tarmene for å gi kroppen god tid til å ta opp næring til babyen Jeg var kjempeoppblåst fram til uke 13-14, så sa det bare pffffffffff...... Borte var magen. Hehe... Er ikke større nå i uke 22 enn jeg var i uke 14. Bare at nå er det baby der inne og ikke bare luft!! Men kjøp deg en mammabukse el gå med noe behagelig, joggebukser el noe. Er ikke godt med noe som klemmer over magen! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå